Selasa, 20 November 2007

ACCP Cosmopoint

.
Cerita kat bawah ni pun sama..... aku copy paste balik dari blog lama aku.... hehhehehehe so layan kan ajhe lahh ye..... dan ada lahhh sikit gambar aku letak hhehehehehhehe

Class 11 Nye Budak

Berbuka Puasa Di Food Court Times Sqaure

Happy Birthday Iza.....

Happy Birthday Dalila.......

Happy Birthday Eric

Happy Birthday Wan.....

Hemmm.....ACCP oh ACCP... Macam mana aku lehh terjebak dan join program ni... ACCP ni kira program untuk lepasan graduan yang menganggur macam aku (pada ketika itu) walaupun bukan lama pun aku menganggur cari kerja aku rasa baru ajhe 1 month kot... huhuhuhu walaupun aku ada dapat kerja sebagai management training kat Yong Peng Johor.... oleh kerana pujuk rayu seorang kawan aku ni... dengan berjaya nye dia mengsuggest aku masuk program ni so aku pun gi lahh.... well dalam program ni aku ambil course CLIENT SERVER.... hemmm kira kat sini aku belajar ORACLE lahh aku nye main subjek... huhuhuhuh....

So dalam sepanjang pembelajaran aku di dalam program ni yang dianjurkan oleh PSMB dan COSMOPOINT aku diletakkan dalam group or class 11 hemmm... dalam class ni ada 20 orang termasuk aku... so kat sini bertambah lahh kenalan aku huhuhuhu ada yang dari UM.... UPM... MMU.... UiTM... UTAR.... UKM.... dan mana lagi ye... ada ke yang aku tak sebut... sorry lahh ye kawan kawan kalau universiti korang aku tak listkan... hehehehehe

Well sepanjang 5 bulan aku belajar kat sini banyak gak benda baru yang aku jumpa ialahh before this kat U aku... aku tak belajar semua ni... setakat belajar VB.... and C++ apa barang beb... hehehehehe so kat sini aku agak sengal lahhh gak mula mula jumpa benda baru... mana tak nye dalam kelas aku semua dorang tau.... huhuhuhuhu semua dah belajar sebelum ni... cuma peliknye aku kenapa dorang join benda ni... hemmmm well maybe CERTIFICATE kot... nevermaind lahhh benda tu .... tak ada hal nye atleast dorang lehh bantu budak budak yang agak slow macam aku ni... huhuhuhuh

So selain belajar dalam kelas ni kitorang ni tak lahh belajar ajhe... banyak gak program yang kitorang buat... walaupun tak ada ke mana mana seperti kelas lain... huhuhuhuhu First Program yang kitorang buat ialahh Open Puasa Ramai ramai.... tempat kat TIMES SQUARE nye FOOD COurt.... heheheh senang utk semua... then ada juga kitorang celebrate Birthday budak kelas ni... antara yang buat ialahh seperti IZA, DALILA and CHING KONG.... tak lupa gak pada WAN... walaupun dia buat time kitorang dah habis belajar.... but time tu aku ngan dia baru ajhe dapat tempat kerja... huhuhuhuu

Well aku pun tak tau nak citer apa lagi maksud aku nak taip apa lagi tu ajhe lahh citer aku di ACCP Cosmopoint KL...

APTECH CERTIFICATE COMPUTER PROGRAM........ COSMOPOINT KUALA LUMPUR...

....14 August 2006 - 5 February 2007...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin