Rabu, 21 November 2007

Happy Birthday Mohd Mazlly

.

[Ni Pun aku cedok lagi dari blog lama ok......]


hemmmm pada 23 March tu.... mally telah menjemput kitorang semua ni untuk mai makan makan kat shah alam.... hemmmm maklum lahhhh on that day tu bday dia..... kalau dah dijemput rugi lahhh beb kalau tak mai... so aku pun lepas ajhe kerja aku singgah umah member aku kat sunway untuk tumpang mandi.... coz time tu aku still duk kat setapak... jauh tu nak patah balik kalau aku balik setapak... mana jammed alah gampang lagi.... huhuhuhuh

mula mula aku plan nak mai lambat lahh... dengan harapan aku sampai semua dah ada.... sekali aku antara orang terawal gak.... hehehhehehe tapi paling awal confirm lahhh Mally.... bila semua dah mai..... majlis pun go on.... well cuma tak ada bday cake ajhe... huhuhuhu

and after makan borak borak maklum lahhh ada diantara yang mai tu lama benor tak jumpa.... tup tup mai apa lagi mula lahh duk citer macam macam.... memang best..... seperti biasalahh kalau tak ada camera tu tipu lahh kan hehehehe sempat gak kitorang posing nak nak ada jurufoto professional time tu... perhhhh terus ajhe posing depan camera mahal... hehehhe jangan marah ALENG.... hehehehehhehe but camera ko memang lawa gambar dia.... ni yang macam nak angkat satu... tapi lekk lu.... pelan pelan kayuh simpan duit....

ok lahhh aku pun tak tau nak citer apa la

gi time bday mally ni lagi... so apa apa pun HAPPY BIRTHDAY MR MAZLLY GAZALLY........ semoga success dalam apa jua bidang yang ko ceburi..... mana tau ko tahun depan dah terjebak dalam bidang ARTIS.... huhuhuhuhhu

ok bawah ni ada pic... aku malas

nak create... so aku ambik ajhe dari mally nye.

... so mally pinjam ok ur picture....

bye bye......

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin