Rabu, 28 November 2007

PADI BERAS NASIONAL (BERNAS)

.
Bernas... awat aku nak buat story pasal bernas.... hemmmmm tak ada apa pun just nak cerita pasal kerja aku... huhuhu kat sini lahh aku mula kan career aku sebagai developer yang tak beberapa terrror ni.... actually aku start kerja kat sini pada 5 March 2007...... hehehehe dan berakhir lahh sudah project kat sini on 31 August.... thats y aku nak compile cerita pasal a
ku di BERNAS phileo damansara....

sebenarnya aku berkerja kat MUTIARA I-TECH SDN BHD.... kat area seri kembangan.... depan south city tu.... tu lahh first task aku ajhe dah kena kerja kat site.... kat BERNAS..... so around 5 bulan lahh aku berkerja dia BERNAS.... join project eBERNAS...... project ni sebenarnya dihandle oleh Accenture.... tapi Bernas pun letak gak team site dorang... dan kira aku ni site Bernas lahhh.... aku ditugaskan bawah..... team Business Intelligence.... (intelligence lah sangat)...... heheheheh....

Lunch with eBERNAS Team

mula mula aku blank apakah benda ni...... lama lama kelamaan aku kira ok lahh benda ni dan mula minat .... ianya more on warehouse... and more to analysis nye bahagian... untuk sediakan report untuk orang orang high level.... iake... aku ni main hembus ajhe.... aku seronok lahh kerja kat sini... bersama rakan dari Bernas... En Zul (our BI Boss)... Kak Gie.... Murni.... yang sama sama department ngan aku... selain Usher yang memang sama sama ngan aku dari satu company..... Dari team Accenture..... Eliza..... Onn Onn..... SweeLee..... Joyce...... and FookYan...... thanx a lot for knowledge that you all give to me.... to learn more about new environment (for me lahh)........

Last Makan Makan With eBERNAS team....

pelbagai kisah suka duka kat sini.... tension.... stayback.. pelbagai semua merupakan kenangan sepanjang kerja kat BERNAS ni.... seronok and happy sebenarnya kerja kat sini..... kalau boleh ingat nak ajhe kerja terus... tapi tak ada rezeki kan... hehehe pihak Bernas pun bukan nak serap kitorang..... so on 30 August merupakan last day aku kat situ... kiranya on September aku kembali bertugas kat main office aku ni seri kembangan.....

Lunch with Business Intelligence Team

so aku nak wish thanx a lot pada semua warga kerja bernas... yang memberi tunjuk ajar..... dan membantu aku dalam menjaya project eBERNAS.... tak lupa juga pada semua team team member tak kira dari BERNAS site or ACCENTURE site... thanx a lot.... kat bawah ni aku letak beberapa majlis makan.... yang aku join... hehehehhe BERNAS mana lehh lepas dari event makan makan.... wakakakkaka... jadi layan...... 5 March to 30 August 2007

Aku Dan BERNAS........
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin