Isnin, 26 November 2007

Seharian Di Kluang, JohorBahru..... Johor....

.
4 August 2007....


nak citer pasal hari or date ni memang best... coz one day all out happening..... actually on this date member aku sorang ni menamatkan zaman bujang dia.... dia ni sekampung ngan aku maksud aku dia ni pun budak kluang.... satu diploma ngan aku.... siapa dia... dia lahhh Norazlina Abdullah.... atau kitorang panggil dia KECIK.... coz dia memang kecik.... wakakakak

so sehari sebelum tu aku dan si Aleng ni memang dah plan nak gi gak si Kecik ni wedding .... macam aku harus lahh gi dah lahh sebelah taman ajhe ngan rumah aku kat kluang tu.... so aku pun plan lahh balik.... tup tup other 3 member aku nak join.... and kata nak menginap rumah aku... aku tak ada masalah sangat.... dorang ialah Dida Ail and Sham... so kitorang balik ke kluang naik kereta sham..... kira tong tong lahhh minyak tol bagai.......

kitorang gerak dari kl malam before wedding ni kita 3hb malam... sampai kat umah aku around 2 pagi lahh juga.... hehehehhe so esok nye kitorang plan nak ke rumah Kecik around tengah hari lahh kira ala ala makan tengah hari lahh.... heheheh then family aku pun dapat jemputan gak.... tapi kitorang gi asing asing... hehehehhe kira parent aku ni bawa cucu dia lahhh.....

so time kat majlis tu... kitorang lepak... sambil menunggu member aku yang lain si Ana and Paktam... yang turun dari KL pada hari tu juga.... bila diaorang dah datang kitorang pun dah makan..... tibalah masa nak snap snap...... Aleng seperti biasa menjalankan tugas dia ngan snap pic dengan cara dia.... huhuhuhuhuhuhu so kitorang pun gerak dari majlis tu around 4 petang coz ingat nak gi ke railway station kluang pekena kopi ......

di station kluang tu.... kitorang duk melepak sambil order roti bakar.... and kopi ais.... aku kalau kat sini memang pekena benda ni ajhe.... so pada Aleng finally sampai gak kat tempat pure nye Kluang Railway Station Cafe.... biasa dia ni gi ke cawangan ajhe.... kat kl.... huhuhuhuhu after minum kitorang pun gi nengok nengok railway sambil take a picture.... serius aku cakap..... sepanjang umur aku yang dah 25 tahun ni... ye ke 25 ialahh time tu belum lagi 26.... wakakakka tak pernah lagi aku bergambar bagai kat situ..... ni sebab ada member member lah aku bergambar.... huhuhuhuhuhuhu


after lepak tu... planning kitorang ingat nak balik... coz pada esok hari nya (5hb August) aku ada tournament bowling Zila FC open kat midvalley...... tapi tiba tiba one of member aku ni teringin benor nak ke JB.... hemmm tak nak hampakan dia kitorang pun gerak ke JB.... di JB first tempat kitorang gi ialah Danga Bay.... heheheheheh belum berapa minit sampai si Ana and PakTam terpaksa balik kerana ada urusan... so dorang gerak dulu balik ke KL....

kat Danga Bay.... selain makan and bergambar.... kitorang tiba tiba ternampak kota musik... mean karaoke ...... tapi karaoke kotak tu... yang besar besar jamban ajhe tu.... hehehehhe satu lagi seringgit.... hehehehhe apa lagi terus pilih bilik besar sikit yang lehh muat 5 orang kitorang pun beli lagu untuk 10 lagu kot.... berapa ringgit aku tak ingat lahh.... nyanyi punya nyanyi tup tup nengok jam dah kul 1 pagi boleh..... dah lahh nak balik ke KL.....

lepas karaoke tu kitorang terus gerak balik KL.... dan finally aku sampai kat umah aku selepas member aku si Sham ni hantar ke rumah masing masing...... around 6 pagi.... perhhh aku hanya ada berapa jam nak tido... coz esok nye kul 9 pagi aku kena ke midValley main bowling..... tidak...... hehehehehehhehehe gitu lahh ye... so citer pasal bowling tunggu another story.....

adios.............
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin