Isnin, 26 November 2007

Rat Race 2007 ....

.
7 August 2007

hemmm pada tarikh ni.... aku memang buat kerja giler... aku pun tak macam mana aku lehhh beria buat nye... wakakakaka actually lagi tiga hari dari tarikh tu is my bday.... huhuhuhuh apa kes aku citer pasal bday aku.... 7 hb ni hari selasa... seperti aku kerja..... time ni aku masih lagi kerja kat site.... mean kat bernas..... tapi aku tak tau kenapa hari tu memang borring sangat ngan tak ada apa nak dibuat.....


tiba tiba aku chat ngan member aku si idril.... dan aku teringat yang hari ni (7hbAugust) si Ebi ni ada masuk Rat Race kat KL... larian amal apa ntah.... hehehe means berlari ngan lengkap berpakaian office... biasanya Big Boss Big Boss yang masuk..... tapi si Ebi ni kira dia wakil Astro lahh.... then aku tanya si Idril dia pergi ke tak.... then dia kata dia gi... and lupa nak ajak aku.... huhuhuhuh..... benda tu start kul 3 petang giler apa..... time kerja tu.....

nak dijadikan cerita oleh kerana hari tu memang borring ngan member sebelah tak mai lagi.... si usher.... then aku pun decide untuk ambil half day..... heheheheh hampeh betul aku ni... then aku inform rakan kerja aku si Kak Gie and Murni cakap aku if team Accenture tanya mana aku kata aku half day ada urusan kat main office.... wakakakaka then aku set kat idril aku gi... and jumpa dia kat McD Central Market...

kul 2 kitorang berkumpul... so time tu lahh aku mula kenal Kak Charm... one of orang yang active dalam forum terutamanya kat Cari Dot Com atau dorang gelarkan rumah biru.... selain Kak Charm and Idril.... turun hadir Yun (aku tak sure ejaan dia) pun turun dari KK .... perhh gagah tu dari sabah padahal kebetulan ajhe... hehhehehe si Hadek pun ada.....and Loly.... sorang lagi aku tak ingat nama dia siapa ye... what ever lahh.... then kitorang gi jalan kaki ke BURSA MALAYSIA tempat permulaan....

sampai sana.... ngan panas bagai kitorang sempat jumpa si Ebi ni sebelum dia lari.... and sempat gak snap snap gambar bagai.... sambil tu ada gak budak budak AF lain Mila Candy and other semua ada coz dorang ni masuk CheerLeader nye pertandingan plak... ala comel nye si Mila ngan baju CheerLeader dia.. dah lahhh kecik but cute.... huhuhuhuh dah macam budak sekolah rendah ajhe....

Ebi Kornelis and The Kbian At Rat Race

Sorang lagi team FC yang mai ialah orang kuat EBI FC .... LISA.... dia mai time larian dah mula.... kira ok lahh mai juga... maklum lahh masing masing berkerja.... kitorang lepak kat situ sampai ke petang gak mean sampai ending..... then si Ebi ni tak silap aku dapat no 4 ke berapa tapi kalau katergori yang dia join memang dia juara..... tapi hadiah tu bukan dia dapat coz ni larian amal kan... hehehehh after lepak minum minum semeja ngan si Ebi ni... around 6 kitorang pun semua beransur pulang.....

aku pun baliklahhh.. aku naik putra balik... coz aku park kereta aku kat Taman Jaya nye station malas aku nak drive masuk kl... almaklum lahhh jammed dia macam hanjing...... so aku sampai rumah ajhe... aku terus flat... tertido sampai malam... hehehehe aku pun tak tau lahhh apa lahh giler aku buat siang tadi... tapi seronok..... pengalaman baru.... waakakakakak....
ok so tunggu next story ok.....

adios ......
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin