Rabu, 21 November 2007

Majlis Perkahwinan KenalanKU di Bulan Mei & Jun

.
Hemmmm citer pasal kahwin actually ada lah beberapa kawan aku kahwin on this month..... including awal bulan 6 ada 3 member aku kahwin.... huhuhuhuhuh tahniah lahh ye ...... pada korang semua semoga korang berbahagia selalu.....


First member aku yang kahwin dalam
ini cerita siapa ye..... oh si Farasela..... hemmmm aku sempat gak gi walaupun time tu kalau tak silap aku.... aku nak kluar dari rumah aku kat setapak tu.... tapi dah plan ngan ana and paktam serta ena... so gi lahhh ke rumah fara.... hehehehe..... kat sana sempat lahh jumpa budak budak kelas group A diploma... heheheheh
Selamat Pengatin Baru Farasela And Suami

hemm nak dijadikan cerita on the same day anak pakcik rosli... jiran aku time menyewa kat seksyen 17 tu plak kahwin anak dia si wan tu... anak sulung..... kat kelana jaya..... dewan apa ye aku kurang pasti lah... so planning with paktam .... and other like rafi and haris... semua pakat nak gi.... mana tak nye dah lama tak jumpa pakcik rosli ni.... sejak grad diploma memang dah susah nak jumpa pakcik ni... time tu aku pun rasa tak sedap hati walaupun aku nak pindah petang tu... so teruskan ajhe niat tu.... bukan selalu pun lagi pun dah alang alang ko gi kenduri bagai... so teruskan ajhe... bila dah jumpa pakcik rosli sekeluarga apa lagi... borak memang tak ingat.... sampai ke penghujung majlis kitorang kat dewan tu....

Selamat Pengantin Baru Wan & Isteri

huhuhuhuu hemmm sorang lagi kawan aku yang menamatkan zaman bujang dia ialah kak fida.... time tu aku plan gi around kul 3 macam tu supaya senang nanti nak jumpa pengantin..... aku mai pun ngan member aku si mally ....

Selamat Pengantin Baru Norafida & Iju

well apa apa pun tahniah buat korang semua yang dah menamatkan zaman bujang masing masing .... hehehehehehhe aku doakan korang semua berbahagia selalu ok... AMIN......
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin