Rabu, 28 November 2007

Mila & Friends Showcase at Planet Hollywood....

.
25 Ogos 2007....

Kul 2 petang kalau tak silap aku and beberapa member fc aku telah ke pergi ke Planet Hollywood untuk layan Showcase Mila and Friends... ni pun sebab si Ebi ada perform dalam showcase tu... so thats y kitorang mai untuk bagi support.... so planning awal... 1.30 berjumpa di McD Bukit Bintang..... but aku sampai lambat ngan Aleng.. al maklumlah jalan jammed macam hanjing time tu.... hehehehe kesian Zie... terpaksa tunggu weols... hehehe nasib baik Loly pun dah sampai so dia tak lahh sorang... hehehehe sorry ye Zie.... hehehehhe.......

then dah lepak makan apa semua.... Hadek pun coming.... hemmm then lepas tu kitorang pun gerak ke Planet Hollywood... kat sana kitorang pun jumpa Kak Charm... yang handle pasal ticket masuk ke dalam event tu.... so berkumpulah kitorang.... ada lahh beberapa lagi member seperti Inspire... Dart apa ntah (budak rumah biru) Lisa.... Afza..... and siapa lagi ye ... tak ingat...

around 2.30 tak silap event pun mula..... barisan Artist yang mai... Mila.... Ebi.... Marsha (perhh seksi tu...) Candy... Shahri.... and Faizal..... serta Noni..... hemmmm so kitorang pun layan event ni sampai ke pukul 5 kalau tak silap... sambil snap snap pic bagai.... heheheheh tak sangka gak benda ni pun rupanya dorang buat rakaman.... dan ditayangkan pada hari raya ke 4 kalau tak silap aku.... mak ai...kantoi aku gi ke sana... hehehehehhehe

Suasana di Mila & Friends Showcase At Planet Hollywood

so after event aku pu
n melepak ngan team team member gi makan and then balik ke rumah masing masing... hehehehhe so korang layan lah gambar ye... sorry lahh aku tak ada idea nak citer pasal benda ni sangat coz lupa... dah.... almaklum baru skrang nak post.... dah berapa zaman dah cerita ni... cuma aku nak bagi blog ni... nampak pergerakan dia... hehehe....

so adios.....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin