Rabu, 21 November 2007

Hostel at Setapak

.
Another cerita yang aku duk cedok dari blog lama aku.... hehhehehehhe no idea lahh awal awal ni sebab nak biarkan sayang..... heheehehheh layan......

well citer pasal tempat tinggal aku ni hemmm... tempat tinggal ni kira macam hostel lahh... tempat ni cosmopoint yang provide sepanjang aku duk berlajar ACCP ni.... hemmm well aku sebelum masuk umah ni aku duk kat keramat kat AU3.... hemmm olehh kerana owner rumah tu dah suruh kluar then terpaksa lahh aku masuk di hostel setapak ni....

hemmm yang best nye hostel ni ada nama... perhh tak blehh blahh nama nye tu... PUTERA IDAMAN beb... dan dan ajhe yang handle or uruskan umah ni bagi nama.... selain budak budak ACCP yang duk hostel ni budak budak dari DIAN Institute pun ada gak... dorang ni semua nak jadi pramugara.... hahhahaha..... dan ada juga budak budak Dip and Degree Cosmopoint....

citer pasal kenangan... hemmm tak ada lahh banyak sangat activiti budak budak umah ni... well dorang ni semua busy buat programming maklumlahhh budak budak programmer.... huhuhuhuh tapi ada gak budak budak yang giler giler hu ha hu ha macam aku ni.... heheheheh antara aktiviti yang aku rasa hostel ni buat ialah BBQ kat depan umah tu ajhe... heheheheh tu pun sebab kebanyakkan budak budak ACCP ni nak kluar dah..... sebab pindah cari rumah lain....

nak kata lama ke tak aku duk sini.... hemmm adalahh dalam 6 bulan kot.... kira aku antara budak budak yang paling akhir kluar dari rumah tu... aku kluar rumah tu pun sebab contrack aku dah habis... then aku pindah lahh cari rumah yang dekat ngan tempat kerja aku....

well hemmm kat bawah ni ada lahh beberapa photo aktiviti aku bersama budak budak hostel setapak.... hheheheh ;)

.

2 ulasan:

shah jahan berkata...

kenangan tuu...skang ni aku takut tol nak jumpe brader sorg yg handle PUTERA IDAMAN...dan aku baru perasan yg mlm bbq tu ramai yg pakai bj merah...boria..wakakakaka...

Tanpa Nama berkata...

Hahaha, sape suruh ko tak bayar cukai bilik. Kan dah kena menyorok seumur hidup, huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin