Isnin, 26 November 2007

last hangout with her

.
13 August 2007

Hari ni merupakan hari terakhir aku, zaid, usher and sharina duk gathering before si sharina bertukar status menjadi isteri orang.... emmmmm kitorang buat benda ni on sunday kira dinner lahh.... then planning ke sana naik kereta si Usher... so Usher pick up aku then kitorang terus gerak ke rumah sharina di putrajaya.... sampai kat umah sharina tunggu lahh minah ni turun... then after that .... seperti biasalahh kitorang tunggu anak raja sorang ni..... memang tak punctual... masih mandi lah apa lahh...


so decide... jumpa terus kat tempat makan.... wakakakkakaka hampeh sungguh si zaid ni... bila nak berubah... dah kerja gomen pun still lembab.... wakakakkaka... kitorang lepak makan kat bangi ala aku lupa lahh nama dia apa ye.... jap aku check..... recall back..... hemmmm....... memang tak ingat lahhh nanti lahhhh what ever lahh.... so kitorang duk makan berempat .... kat dalam pondok... environment dia menarik tapi makanan dia... hemmm untuk kenyang kan perut boleh lahh.....


after makan... kitorang decide lepak kat putra jaya.... so melepak di jambatan apa ntah... so kat situ kitorang pun buat kerja giler snap snap gambar dengan pelbagai poss... maklum lahhh tak tau bila lagi kitorang lehh melepak lagi macam ni nak nak si sharina ni dah jadi isteri orang kan... tak kan nak melepak macam orang bujang lagi.... huhuhuhuhh....

dah penat begambar kitorang pun gerak then hantar sharina ke rumah dia dan lepas tu hantar si anak raja ni zaid kat kereta dia... heheheh dan aku ngan usher pun gerak balik ke kl.... hehehehehe thanx lahh geng kerana sudi lepak and bergembira bersama aku... aku tak akan lupa peristiwa ni.... hehehhehe so aku create gambar kat bawah ni agar kita dapat ingat ingat kembali kemesraan persahabatan kita... ok.. so jumpa lagi......

Layaannnnnnnn

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin