Jumaat, 23 November 2007

Konsert Green Day.... SuriaFM.....

.
7 Julai 2007...


Today hari sabtu (maksud aku 7 Julai tu lahh) aku tak tau nak buat pada mulanya..... memang aku tau on this day ada konsert but not sure konsert apa ntah.... but just tau under suria fm..... actually konsert tu ialah konsert GREEN DAY anjuran SuriaFM hari HIJAU sedunia ..... itu pun bila aku dapat tahu ada konsert tu pun 2 hari before that.... di mana member aku si Adam.... dia kata, dia ada buka booth DafiFC kat konsert tu.... so he sugggest me to comming at look around.... but time tu aku not sure if aku nak gi or not.... then aku try tanya Aleng.... mana tau dia nak join.... lehh dia tembak menembak with dia nye kesayangan SLR.... dan dia pun not sure nak join or not... coz tak silap aku dia ada hal time dia akan confirm back... huhuhuhu ...

Konsert GreenDAY anjuran Suria FM at Bukit Jalil

tapi bila sampai on that day.... aku still tak dapat confirmation from aleng.... then aku rasa malas lah nak ke sana coz tak ada geng... then aku call member aku sorang lagi si Pijul untuk ajak lepak jalan jalan ke bukit bintang..... time kat bukit bintang tiba tiba my phone berbunyi.... aik si Aleng call... then dia tanya.... " Mana Kau... Aku Dah Sampai" aku terus blank... alamak aku lupa.... nak inform aku tak jadi gi.... then jawab... "OK give me 30minutes" then aku inform member aku si Pijul if dia nak join... and dia kata dia tak kisah...

from bukit bintang kitorang naik monorail... and change to Star LRT.... and terus ke bukit jalil.... coz time aku park kereta aku kat Pekeliling.... hehehehhehe sampai ajhe kat sana.... perhhh aku rasa macam bukan kat negara malaysia ajhe... ramai orang seberang..... berkumpulan kumpulan dorang mai..... dengan gaya dorang ala ala rock kapak pun ada... black metal pun ada... but semua dari seberang lahh.... heheheheheh bila survey rupa rupa
nya ada artist dari seberang yang mai... then sampai aku terus cari member aku si Adam.... then asked where Aleng....

Aleng time tu tengah duk scodeng menembak apa saja dia suka.... then aku pun duk borak borak ngan Adam... well suka nengok DafiFC nye team... di mana dorang menjual baju dan macam mcam lahh dorang jual....cuma dorang tak jual Dafi ajhe... heheheh Dafi pun time tu turun padang ke booth dianye FC... coz time tu memang dia ada buat performance time kat konsert tu....


Kitorang lepak time tu sampai ke malam lahh juga.... layan konsert tu.... walaupun kadang kadang pening ngan gelagat peminat dari seberang ni.... hehehehhe... th
en aku ngan Pijul pun gerak awal.... bukan pasal apa takut Star LRT penuh ngan geng geng rock kapak ni bagai..... then aku decide take my car and gerak gi makan kat NZ WangsaMaju... bersama Aleng hehehehhe.... After makan kitorang pun gerak balik..... hehehehehehhe So Kat bawah ni ada lahh picture aku duk compile senang jadikan satu... wakakakakka.... layan... and tunggu for other story........
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin