Isnin, 11 Februari 2013

Teater Senapas

.
memblogkan diri again ... hehehehe kali ni sharing pasal teater yang aku baru jer tonton baru baru ni ... teater yang aku maksudkan ialah Senapas hasil karya Khairunazwan Rodzy yang diadakan di Stor Teater DBP :)



actually pementasan ni sebenarnya aku telah pun lihat sebelum ni cuma lihat dengan cara menonton DVD seperti yang pernah aku sharing pada kalian dalam entry aku yang bertajuk SENAPAS :)

jadi setelah aku lihat pementasan ni ... aku tidak lahh nak comment sangat jalan penceritaan dia ... coz aku pun dah tahu jalan cerita dia macam mana ... hahahah sampaikan aku memang ternanti nanti ayat yang aku cukup suka dalam pementasan ni ... ;))

so apa yang aku leh katakan ... jika aku melakukan perbandingan dengan pementasan yang aku nengok before ni ... aku just leh kata ... Amerul Affendi lebih baik dari Hasbullah Boolat ... tapi tidak lahh teruk sangat penyampain Hasbullah ni ... cuma mungkin penyampaian Amerul lebih feel kot ... maybe :|

apa apa pun ... tahniah pada semua tenaga produksi Senapas kerana berjaya mementaskan pementasan ini ... GREAT JOB :)

jadinya gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin