Ahad, 3 Februari 2013

Farewell si Afni

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak sharing kisah Farewell plak ... dah lama rasanya tak buat citer citer farewell ni kan ... hemm dan kali ni giliran colleague AntaraBandar si Afni plak yang meninggalkan kitorang :(



seperti macam tak kena jer if kitorang tak buat farewell untuk dia ni almaklum lahh dalam minggu terakhir dia ni setiap hari confirm dia akan diraihkan dari setiap department ... well kata pun antara seniorita dekat AntaraBandar ... so hampir semua lahh akan adakan farewell ..

so untuk kitorang yang majoriti from ITClix termasuk si Wahida finally decide nak farewell kan dia ni kat KFC ... tapi rogger just ajak lepak minum kat mamak ... tup tup amik kawww surprised farewell gitu ... :P



kena plak bila kitorang dapat berita bila si Afni citer yang HOD department dia tanya ITClix tak buat farewell ker ... ehhh motip boleh tanya macam tu ... hahahahah well biasalahhh kitorang ni kalau nak buat something semua harus rahsia dan surprise ... TUP TUP BERLAKU JAHHH :D


so kat sini aku nak amik kesempatan mengucapkan SELAMAT MAJU JAYA buat CIK NORUL AFNI kita ... semoga sukses di tempat baru ... dan dapat menyesuaikan diri dengan new environment ... :D 

so gitulah kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** habislahh siapa lahh lepas ni yang bakal tolong aku balut buku buku or novel novel aku ... :(

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

udin berkata...

meh aku balut kan buku2 ko plak..hohohooo

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin