Sabtu, 9 Februari 2013

Hujan Panas

.
kembali memblogkan diri .. kali ni nak sharing pasal DVD yang aku pun lupa bila masa aku grab ... hahahahah tapi aku grab sebab ada muka Beto kot ... ehhh motip sangat :D


so selesai aku nonton dvd ni ... just nice citer dia ... actually Hujan Panas ni just sebuah filem pendek ... durasi filem ni pun just about 25minit kalau tak silap aku ... :D

sebuah penceritaan yang menarik ... di mana kehidupan di tempat orang dan macam mana diri kita menyesuaikan diri kita di tempat orang dan cuba untuk tidak mudah mempercayai orang dengan mudah :-?

ehhh yo yo ohhh je aku kan ... hahahah tapi kalau ada kalian yang cuba or ingin tahu akan citer Hujan Panas ni ... boleh lahh dapatkannya segera ... mana tau tup tup dah SOLD OUT ... dahhh nyesal ... :P dan dan jer aku ni =))

so gitulahh kisah untuk entry aku kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin