Rabu, 13 Februari 2013

Son Complex By Kris Williamson

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal buku yang aku baru jer habis telaah ... dan kali ni merupakan buku sulung keluaran FIXI Novo yang bertajuk Son Complex yang dihasilkan oleh Kris Williamson ... :D


memandangkan aku memang follower FIXI ... so aku rasa macam tak lengkap kalau aku tak memiliki buku keluaran FIXI Novo ni ... hahahah ialahh walaupun ianya dalam bahasa America .... tapi why not kan ... atleast aku dapat gak menambah baik pemahaman aku dalam bahasa America ni ... hahahaha ;))

pendapat aku pasal Son Complex ni selepas aku selesai baca ... agak menarik ... buku ni mengisahkan seorang anak yang datang ke Malaysia kerana ingin mencari Ayah Kandung dia ... dan seperti biasalahh kan ... haruslah cerita pasal kisah kisah sepanjang dia kat Malaysia ... rintangan dan pengalaman yang dia hadapi ..

nak cerita panjang pun ... macam tak berapa nak cara kan ... tapi kalau kalian tanya pasal rating ... ok lahh bagi aku 2.6 lahh dari 5 bintang aku berikan ... tapi ni maybe pada pendapat aku lahh mungkin citarasa kalian lain plak kan mana aku tau :P

jadinya ... jangan lambat lambat ... kalau rasa teringin or tergerak hati tu ... cepat cepat grab buku ni ... mana tau nanti sold out ... haaaa barulahh korang meroyan ... hahahah macam kisah bertapa rarenya #KOPI & #BOLA ... =))

so gitulahh kekdahnya ... as usual stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin