Jumaat, 8 Februari 2013

Psiko by Ehsan El Bakri

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal buku yang aku baru jer selesai telaah ... hemmm dan kali ni buku yang aku maksudkan merupakan hasil penulisan Ehsan El Bakri dan diterbitkan oleh Lejen Press ... dan tajuk buku tersebut ialah PSIKO ... :-SS


hemmm apa yang aku boleh katakan selepas aku habis ajhe menelaah PSIKO ni ... satu jer ... memang PSIKO buku ni ... perhhhh jalan cerita dia memang dasyat ... perhhh ye ye ohhh jer aku kan review beria ... tapi serius ... dari awal sampai ke ending ... memang tragis jer ... sampai aku duk tertanya tanya kenapa dan mengapa ..

tapi tu lahhh sampai aku naik PSIKO baca buku ni ... perhhh nak nak bab bab carnibal tu erkkkk tak dapat aku imagine bab bab tu ... perhhhh kalau lahh ianya benar benar ada di dunia rialiti ni memang serius aku pun tak berani beb ... tak semua boleh dipercayai ... :P

so pada korang yang nak tau sendiri ... apa sebenarnya yang ada dalam PSIKO ni ... silalahh cepat cepat dapatkan mana tau ... ianya kehabisan ... lagi satu sementara masih lagi cetakan pertamakan ... hahaha motip tetiba duk pikir pasal cetakan keberapa ;))

jadinya ... seperti biasalahh ye ... stayTuned for next entry dari aku ni ;)


TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin