Selasa, 19 Februari 2013

Selangor vs Kelantan

.
memblogkan diri lagi ... seperti yang aku mention kat previous entry aku aku ada aktiviti lepak pekena burger tu kan ... so ni dia .. gi layan bola kat Stadium vollehhhh :-SS


ohh kali ni bukan games Johor Darul Takzim pun ... kali ni games antara Selangor dengan Kelantan ... motip sangat aku gigih turun stadium bagai ... bukan Johor pun mahupun Sabah kan ... :-?

benda ni aku turun kerana si Daus and Paan yang ajak aku gi layan games ni .. ialahh dorang memang Selangorians ... so bila aku fikir before this dorang join aku time JDT lawan kan ... so why not aku turun jer ... ala bukan ajak gi bergaduh ... layan bola jerrr kot :P



time tu ... tergerak hati aku gak nak ajak Abe ... maklumlahh lawan Red Warriors katakan ... tapi Abe ada hal plak ... so tak dapat join so kitorang berempat jer lahhh ... selain Daus and Paan si Udin pun join gak ... :D




seperti semua tahu games ni kesudahannya memihak pada team Selangor dengan jaringan 2 berbalas kosong .... amboiii suka benor si Paan ngan Daus ... siap bersama sama bersorak meraih kemenangan Selangor bersama Ultras Selangor ... :P

dan yang best dorang siap masuk dalam YT tu ... bersama sama team UltraSel2013 ... jom layan ... ;))



hemmm ... so itulahhh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin