Khamis, 28 Februari 2013

Bday Si Hazzim Ise

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer kisah ahad lepas ... on 24th ... hemmmm aku join celebrate bday anak Abe yang ke-2 si Hazzim ... walaupun pada mulanya aku tak dapat nak join ... tapi ada pekara yang unexpected ... finally aku join juga majlis ni ... 

so aku just follow apa yang dirancang oleh Wahida dan Daus serta Fateh ... finally kitorang sampai di rumah Abe dengan kek bday si Hazzim ... :P surprised !! time tu terkejut gak si Abe ngan Akak ... nasib depa tak heart attack .. :P




si Hazzim ni pada mulanya macam malu malu plak nak tiup and potong kek dia ... tu yang kalau korang perasan abah dia kena join sekali hahahaha ... ala apa ko expect ... baru 3 tahun maaa .. karang ada yang dia karate kek tu ... :P



nengok ... ni mula mula jer segan ... lepas beberapa minit ... bak kata orang dah kenal ... hemmm habis lahh ... memang nak menyendeng jer lahh hahahaha nak nak bila tahu dia bakal dapat hadiah ... memang senyum lebar lahh si Hazzim ni ... tak caya ... cuba nengok gambar bawah ni ... ;))


hammboiiii ... possing baeeekk punya ko Hazzim ye bila dah dapat mainan ... hehehehe ... so acik ucapkan Selamat Ulang Tahun Kelahiran buat Hazzim semoga Hazzim membesar dengan sihat dan ceria ye ... :D [ beria aku wish macam dia leh baca entry ni ... abah dia lagi lahh bukan tau pun ruangan aku ni ... :P ]

so begitulahh kisahnya untuk entry kali ni ok ... as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin