Rabu, 27 Februari 2013

nonton Felda vs JDT

.
kembali memblogkan diri ... kali nak citer pasal aku turun stadium lagi ... wallawehhh apa dah kena dengan aku ni ... tak pernah pernah dibuatnya .. hahahah tapi ntahlahh this year lain sikit ... macam seronok plak turun stadium nak nak bila yang berentap tu pasakul JOHOR DARUL TAKZIM ... :D

so baru baru kebetulan ada games antara Felda dan JDT yang diadakan di Stadium Kelana Jaya ... so aku dengan slumbernya hari tu keluar awal dari office ... kebetulan line clear ... apa lagi tepat kul 4 jer aku gerak menuju stadium ... lepas phone aku silent and tak amik port :P


sampai stadium boleh tahan juga ramai penyokong JDT ni ... ohh lupa aku turun hari tu pun sorang sorang ... dan kebetulan si Cical and Midy katanya nak turun gak tapi lambat ... so aku pun layan sorang sorang ... :P



seperti semua tahu ... kesudahan games ni SERI tanpa jaringan ... choiii ... dan after games baru aku dapat jumpa si Cical and Midy coz kitorang duduk belah yang berlawanan ... hahaha nak berjumpa terpaksa kluar stadium bagai coz stadium MPPJ tak macam stadium shah alam ... boleh tawaf satu stadium ... :|



jadinya after games lahhh baru jumpa ... kebetulan time tu pun kitorang memang nak usha usha jersey bagai ... so bila dah jumpa si Cical yang dah berzaman aku tak jumpa ... biasalahhh haruslahh lepak lepak ngeTEH lepas tu ... hahahah :P

so decide lepak kat area Ara Damansara ... if tak silap aku lahh aku main hebus jer ... ke bukan hahahah tapi ntah lahh sebab si Cical yang drive ... aku tinggalkan mybooku kat carpark stadium jer ... ;))

oh lupa ... actually time jenguk jenguk barang tu ... finally aku dapat gak grab Jersey JDT ... yieeeehaaa :D



dan benda atas ni ... hahahaha logo JDT yang sebenarnya Sticker motor ... tapi aku dah jadikan ianya sebagai FM ... hahahaha so aku ada FM Harimau Selatan ok ... jangan jeles ... :P

so begitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin