Selasa, 5 Februari 2013

Menuju Nafas Terakhir by Petak Daud

.
kembali memblogkan diri ... kali ni citer pasal buku yang baru jer aku selesai telaah ... salah satu buku yang aku baru jer beli kat PB1M baru baru ni ... buku yang aku maksudkan ialah Menuju Nafas Terakhir by Petak Daud keluaran Dubook Press :D


selesai ajhe aku baca buku ni ... apa yang aku leh katakan ... penceritaan dalam buku ni ada timenya menarik ada timenya aku just ala ala skip jer muka surat tu ... hemmmm ... bila kisah time duk asrama tetiba ia mengingatkan kembali kisah aku duk asrama dulu ... hemmm kisah ragging ni ... dammed :|

dalam penceritaan ni tetiba ada satu kisah or pendapat penulis yang bagi aku ehhhh kenapa macam aku rasakan ... kusangkakan hanya aku yang selalu berfikiran sebegitu ... tak sangka plak penulis ni pun rasa begitu ... hemmmm :D

so gitulahh kisah untuk review kali ni ... ini maybe pada pendapat aku lahh ... aku tak pasti kalau mungkin lain bagi kalian ... sebab masing masing ada citarasa masing masing ... so pada kalian yang maybe nak tahu sendiri macam jalan cerita Menuju Nafas Terakhir ni bolehh dapatkannya segera ... 

jadinya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin