Jumaat, 15 Februari 2013

Farewell Fauzan

.
semalam merupakan hari terakhir buat salah sorang colleague lepak aku di AntaraBandar ... tu dia Fauzan ... antara member aku yang selalu join lepak lepak ngular ngan aku ... ala kitorang bukan ngular ke mana pun ... lepak ngeTeh jer ... :D



hemmm bila si Fauzan ni tak ada ... tak adalahh member hoyehh hoyehh aku yang agak sarkas dah .. hahahha ialahh walaupun dia ni sarkas tapi ada timing dia ... bila kitorang sembang bab bab serius menjadi juga ... well ... tak semestinya lepak nak citer benda ngarut jerr kan ... tapi ada time ada gak topic sembang sembang untuk meningkatkan kualiti kehidupan masing masing ... gituuuu dan dan jer aku ni :D


hemmm ... gitulahhh ... apa apa pun diharap si Fauzan ni akan terus berjaya di tempat baru ... semoga success dalam kerjaya kamu yang baru ye ... if ada masa terluang nanti kita lepak hang out bersama ok ... heheheh :D

so itulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

bolehkah tuan memberirtahu sya apakah related nya picca last tuh dgn si pojan nih...hrrrmmmm :P

KeMatZ berkata...

hahahaha sebab bear tu dia punya aku rembat dari kereta dia ... sampai di resigned dia tak perasan :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin