Isnin, 18 Februari 2013

Monster Burger Katanya ...

.
memblogkan diri lagi ... sekali lagi citer pasal makan makan ... dah lahh tengah hari duk pekena Mohd Chan ... so malam aku ada aktiviti dengan colleague aku ... so before aktiviti tu ... tetiba ntah apa mimpi aku macam teringin nak pekena burger ... lalu roger Udin and set gi ke burger Wan Botak ... :D


pada mulanya niat konon nak pekena oblong ... tapi bila dah sampai ternampak plak iklan atas ni ... Monster Burger ... so terus cuba try test kekdahnya ... hahahahah dah lahh Monster Burger boleh plak kau ngegada nak special plus sosej bagai ... yang panting NO SAYUR .... :P




tuuuu dia ... amacam ... mengancam tak  heheheheheh serius ... rasa dia memang marvelous lahhh ... dengan blackpaper dia perhhh memang confirm nak beli lagi ... hahahahah serius ... dah lahh besar memang kenyang dibuatnya perut kalian kalau pekena burger ni ... :D

so kalau korang nak try ... sila cari Monster Burger ni ... bagi aku ni lebih menarik kot compare dengan burger bakar yang bertingkat tingkat tu ... coz bagi aku burger memang feel dimakan dengan cara NGAP sekali ... dari ko kena makan seslice slice burger tu kan ... lepas tu roti nyer lain ... so hilang kenikmatan makan burger tu ... heheheh ni bagi aku lahhh .. kalau dah style korang makan roti dulu baru burger aku nak kata apa kan ... hahahaha ;))

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... if kalian nak tau apa citer after aku pekena burger ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin