Jumaat, 21 September 2012

Cerpen by Nadia Khan

.
kembali memblogkan diri ... kali ni kita kembali dengan citer pasal bahan bacaan yang aku baru selesai telaah ... kali ni merupakan sebuah buku koleksi cerita pendek yang diberi nama CERPEN keluar buku FIXI ... :D


CERPEN merupakan buah tangan dari penulis buku FIXI yang bagi aku paling aku suka dalam banyak banyak buku FIXI yang telah aku baca iaitu KELABU .. Nadia Khan ... :)

setelah selesai aku baca ... serius ... aku memang jatuh cinta lahh dengan penulisan si Nadia ni ... aku macam rasa ... ehh dia ni memang ada cara tersendiri ... nak nak part penerangan tentang setiap cerpen yang dia tulis ... ehhh dia berbual ngan aku ke :-?

bila ko baca setiap cerpen dia pun ko dah tak sabar nak baca another cerpen dia yang lain ... aku tak tau kenapa ... dan dalam banyak banyak cerpen dalam penulisan si Nadia ni ... aku gemar pada cerpen Lara Di Hati dan Nasi Putih Daging Cincang ... ntahlah kenapa ... tetiba touching lahh plak ... hahaha poyo ;))

dan antara ungkapan yang aku gemar dalam CERPEN ni ialah 

" lampu yang terang ini bisa membutakan mata, jangan terpedaya dengan nikmat sementara ... "

style kan .. so pada kalian yang ingin CERPEN hasil penulisan Nadia Khan ... bolehlah dapatkan nyer segera ... confirmed puas hati ... serius ... ni yang membuatkan aku teringin nak jumpa si Nadia Khan ni nak minta dia sign kat buku KELABU dan CERPEN aku nanti .... tetiba jer kan aku ni ... :-SS

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul2... aku mmg respect gila cara penulisan beliau... dlm bnyk2 cerpen dlm buku ni, pling aku suka "kopi tiga suku"

KeMatZ berkata...

yeahhh :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin