Sabtu, 30 April 2011

ke pesta buku ...

.
tadi siang seperti dirancang bersama CikSue before this terlaksana juga ... apa yang dirancang ialah untuk ke PWTC untuk layan Pesta Buku Antarabangsa .... ;) ok serius talk this is my first time menjejakkan kaki ke pesta buku ni ... yang rasanya if tak silap lahh dah masuk tahun ke 3 depa anjurkan ... iaker :-? [sila betulkan andai aku salah :) ]

so tadi selepas breakfast bersama .. terus menuju ke PWTC ... cari parking then kitorang pun jalanlah menuju ke Hall ... sampai aje .. PERHHH itu yang terkeluar dari mulut aku ni ... coz terlalu ramai nyer manusia ... dengan rombongan sekolah semua ... serius pack .. tiba tiba rasa menyesal plak nak mai ... :P


so nak buat macam mana ... dah sampai .. takkan nak balik kot .. so bersesaklahh masuk ke hall ... usha usha finally decide terus naik level 2 ... and kebetulan event Sofa Putih tengah berlangsung sessi temubual bersama team Sindiket Sol-Jah tentang MASKARA ... so layankan ... lagi pun memang dah plan nak mai hari ni sebab sekali jalan layan depa ni :D

selain tu ... turut ada persembahan petikan girar dari Taheera Rosheena dan Nik Javid ... turut serta PyanHabib yang sudi membacakan puisi dan sekaligus mempromosi buku yang dibawanya ... if tak silap aku buku EUFORIA kot ;)) selain tu team Sol-Jah turut mempromosi beberapa buku dorang seperti CERK45, Siapa Kekah Bidan Sepiah? dan CEWAH ...

actually aku duk juga usha usha mana depa punya booth ... rasanya macam ada ... tapi tak jumpa ... coz ingat nak grab gak beberapa buah buku dari depa kan ... tapi tak jumpa nak buat macam mana ... tak apa .. kat MASKARA nanti lehh kot .. if aku mai kali ni :-SS

so kitorang pun meronda ronda lahh ... usha usha buku mana yang boleh digrab dan apa benda lain yang boleh disauk .... giler letih beb ... tour setiap hall ... dah lah ramai manusia ... mula terpikir alangkah best if membeli buku just thru ONLINE jer .. tup tup buku sampai depan umah ... ;))

tu lah ... setelah pusing pusing akhirnya yang aku grab hanya 5 buah buku jer .. tu pun nasib kerana aku telah ditimpa malang ... bila pekara biasa yang berlaku pada 30hb tidak berlaku seperti biasa ... kalau tidak ... mahu aku bawa pulang lebih dari 10 buah buku ... mana tak nyer price dia jer dah boleh membuatkan ko haru biru kekdahnyer .... :)

begitulah kesudahan pasal pesta buku ... serius manusia amatlah ramai ... begitu juga lahh longgokan buku yang ada ... imagine kalau ko ni memang minat membaca ... mau tak habis baca semua buku yang ada .. gilor banyak tu ... ni aku ni ntah 5 buah buku di atas tu ntah bila aku nak baca pun tak tau ... tu nasib satu tu aku dah baca .. aku beli sebab cerita dia best ... nak buat koleksi kekdahnyer .... :P

so as usual stayTuned for next entry dari aku yek .... ;)

*
tiba tiba rasa nak gi lagi jer ... on last day dia 1hb May .... abaikan citer 1hb di AntaraBandar vollehhhh :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin