Rabu, 13 April 2011

secara tiba tiba .....

.


serius aku pun tak tahu kenapa
secara tiba tiba
aku boleh bersuara tinggi
dan agak tempered jer tadi

nak kata
aku dalam keadaan stress
melakukan job
yang aku kena buat
atleast sekali
bagi menuruti
permintaan bos aku
pun tak juga

tapi serius
ntah
maybe aku dah bosan
bila time kita jokes kat dia
dia bukan main emo
cuba sekali nengok
aku punya emo macam mana

tapi
ntah macam mana
tanpa disedari
boleh plak aku
terOVER tadi
OMG
serius
unexpected

maybe
emosi aku
masih tak berapa
nak stable
kot

maybe
oh ni just
family matters
pekara yang masih
aku tidak tahu kata
putusnya

ntahlah
risau gak bila
kita tak dapat control
amarah di hati ni

bak kata pepatah
bila marah marasuk minda
kecewa

wah
tiba tiba jer kan
ntah lahh
abaikan jerlahhh

biarkan ajhe ianya
berlalu
umpama tiada apa
yang berlaku

senyum

time macam ni
aku suka layan lagu or
jeritan suara
FYNN JAMAL
dalam koleksi MP3
aku

ntah
maybe aku rasa
cool jer
tak tau kenapa

KOMA


TakSangkaYer ... :-t
.

4 ulasan:

Kopi Susu berkata...

ni misti mak abah ko dah duk tye2 bila ko nak langsung kan...? dat y yg ko temper like a cipanzi tu kan..??? :D

KeMatZ berkata...

bukan issue langsung ye .... issue lain ... tapi serius tadi unexpected .... :P

RIEFDA UMI ABAH ATHIRAH berkata...

sabo er.ida lg tempered sgt kwsp xmsuk 3bln,keje ne bhenti company bankrup

KeMatZ berkata...

wow .... better ida buat backup cari kerja lain ...... bahaya tu ....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin