Ahad, 17 April 2011

faiyuz setahun sudah ...

.
ok continue memblogkan diri ... before this nyer entry aku ada mention pasal citer duk main jarum kat Jenjarom kan ... actually bukan main jarom pun so jangan lah salah anggap yek ... :P

so dari office aku park myboo aku kat office then naik CikWun ... heheheh kitorang bertiga ke Jenjarom untuk attend jemputan Majlis Doa Selamat Masuk Rumah Baru si Haiza ;)

sampai jer rupanya majlis doa selamat dah habis ... hahahahha ;)) tapi makan makan ada lagi ... so melepak lah kitorang menjamu selera ... rupa rupanya selain doa selamat rupanya depa buat sambutan bday untuk anak dorang si Fairuz ... wahh setahun sudah si Faiyuz ... eppy bday faiyuz sorry ye uncle tak bawa adiah ... :P


so sempat lahh aku snap beberapa keping pic si faiyuz time potong kek ... wow kek ladybird gitu ... ni mesti idea mak dia ni ... almaklumlah mak dia ni memang obses sikit ngan warna merah ... kalau boleh semua barang dia nak warna merah .... =))

so melepak lahh pekena menu apa yang ada ... sambil menunggu member member lain hadir juga ... heheeh ;)) around kul 5 macam tu kitorang dah cargon ... tu pun sebab CikNor ngan Fitri ada kerja di waktu malam ... orang ada 2 payslip katakan .... :D

begitulahh kekdahnyer citer pasal Jenjarom ... dan dan main jarom apalah hahah padahal nan hado ... so as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin