Isnin, 4 April 2011

Kluang High School Batch 94 98 Reunion

.
baru baru ni aku sempat spent time aku untuk pulang ke SouthParkz untuk attend Reunion Sekolah menengah aku ..... memandangkan first time depa buat dulu aku tak mai so kali ni rasa berat plak kalau aku tidak hadir kan .... mau nanti member member kata aku plak :D

so event ni berlangsung last 2nd April dan pihak penganjur telah memilih untuk mengumpulkan kitorang semua di Gunung Lambak Eco Resort ..... pada mulanya aku duk pikir .... since bila gunung lambak ada resort hehehehe ;))

mana taknyer last aku ke Gunung lambak pun aku tak sure zaman bila hahahahha :P event ni diadakan pada sebelah malam .. so aku decide duk melepak dulu umah abang aku ... sempat gak lahh kitorang melepak mengeteh bersama .... tapi tidak lagi di Kluang RailCoffee :(

event ni dijadualkan bermula pada pukul 8.30 malam tapi normallah kan .... mana pernah majlis on time melainkan ianya on LIVE hehehehehehe :P

boleh tahan gak ramai yang mai .... tapi ada gak yang tak dapat hadir kerana masalah masalah yang tak dapat depa elakkan untuk menghadirkan diri ... nevermind maybe next time depa mai lahh tu hopefully ...

tapi apa apa pun aku agak kagum ngan class KA ... serius mereka semua semangat mai ... actually team ni seriusly aku memang tak berapa nak kenal .... coz aku dulu pun class ST kalau aku kenal pun budak lelaki lahh ... tu pun just rupa ... nama ada gak yang aku tak tau kalau perempuan confirm tak kenal ;))

team ST actually ramai yang satu sekolah since sekolah rendah tapi tu lahh aku kata tak semua mai ... maybe masing masing busy kot ngan career masing masing maybe ... i dont know .... :-?

atas ni pic mereka yang mai .... not bad untuk percubaan pertamakan... boleh dibanggakan lagi pun if not mistaken benda ni pun last minutes plan ... so kitorang pun just mai lepak lepak makan makan ... snap snap gambar (tapi aku tak snap snap gambar pun seperti biasa ntah kenapa ntah tak tau segan kot camera cikai :P ) dan adalah beberapa sessi karok (ni pun aku ala ala segan nak chang kala ok :D )

apa apa pun aku nak say thanx a lot pada semua AJK yang telah sudi spent time and tenaga depa untuk merialisasikan agar event ni berjaya dilangsungkan walaupun tidak lahh seGrand mana but atleast depa semua dah berusaha sehabis baik untuk mengumpulkan kitorang =D>

pada malam tu selain student turut hadir guru yang telah mengajar kami ... thanx kepada Cikgu Mispan, Cikgu Sofian dan Cikgu Burhanuddin kerana sudi luangkan masa untuk join majlis kami ... amik kau ... Cikgu Budin mai tu .... seriau dibuatnya semua ... hahahah tapi dia dah lupa segala kisah lama dulu ... wakakkak :P

paling yang aku tak boleh lupa ... dengan reunion ni ... tak sangka aku leh jumpa kembali member class aku since darjah satu but when sekolah menengah dia masuk skolah lain ... imagine more than 15 tahun tak jumpa tu boleh plak jumpa malam tu .... lepas tu mula lahh timbul kisah kisah nakal kitorang ... mana kena penampar ngan Cikgu mana kena rotan bagai ... serius memorabilia sangat ... :)

event tamat around kul 11 mlm macam tu ... tapi biasalahh kitorang yang bujang bujang ni .... bukannyer terus pulang ... so kitorang continue mengeTEH plak kat area town .... ohh lupa bukan semua pun bujang time ni ... yang bujang sementara pun ada ... pun turut join melepak ... bak kata pepatah sementara dapat lesen perlepasan ...=))

so melepak lahh berborak tak habis habis sampai around 2 pagi barulahh masing masing gerak pulang ... itu pun nasib hujan dan mula turun rintik rintik ... kalau tidak mau sampai subuh .... ;))

so begitulahh kisah Reunion kitorang .... sekali lagi aku nak ucapkan Terima Kasih dan Proud pada semua AJK yang telah menjayakan majlis ini atas usaha gigih kalian ... pada Khalil, Roslina, Rohayu, Leana, Lutfi, Azizi, Hafiz dan Jaihan .... GREAT JOB geng ...=D>

hope next time kita dapat lagi berkumpul beramai ramai berserta kehadiran lebih ramai lagi guru yang mengajar kita ok ... insyaALLAH

so gitulah cerita kisah Reunion High School Kluang Batch 94-98 ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin