Ahad, 3 April 2011

pekena asam pedas ......

.
baru baru ni time aku duk gi singgah ke kedai Mee Bandung Muar kat PJ untuk pekena mee bandung aku perasan kedai ni actually ada gak menu Asam Pedas ...

so before aku gerak pulang ke SouthParkz aku ngan anak buah aku singgah lahh duk nak try test asam pedas ni ... :)


rupanya anak buah aku tak layan sangat asam pedas so dia gi amik nasi campur .... ;)) so aku memang niat pun nak try kan .. lalu order set Pari Asam Pedas .... :D

hemm not bad ... boleh tahan ... no wonderlahh time aku duk tunggu mee bandung aku dibungkus baru baru ni memang ramai yang duk order set Asam Pedas .... dan memang cepat habis plak tu ....

so if korang maybe teringin nak try test .... boleh jer ke PJ sana ... selain mee bandung muar korang pun leh duk layan pekena Asam Pedas ..... heheheheh :P

gitulah citer kali ni as usual stayTuned for next entry aku yek ...;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin