Ahad, 10 April 2011

lunch pekena Bakso ...

.
actually so Aidil clix AntaraBandar aku ni memang berhajat nak buat makan makan kat rumah dia ... dan akhirnya dia suruh wife dia sediakan Bakso and set on Sabtu bekerja bagi AntaraBandar ... :)

so bila habis waktu kerja ... [
Sabtu just halfday jer itu pun sekali sebulan :) ] kitorang semua berdezup gi serang rumah si Aidil ... yang join kali ni aku, abgMie, kakBed, wahida, CikNor, Haiza, Wadi dan si Nurul ...

atas ni adalah gambar kitorang time tu ... yang kat bawah tu sila abaikan yek ... tu adalah situasi bila masing masing dalam keadaan kelengar kekenyangan gitu ... volleh =)) hemmmm serius ... memang mantop Bakso yang disediakan oleh wife Aidil ... dengan meetball dia besar besar memang puas makan ... :P

bertambah puas bila ko sendiri yang isi ... so bila aku sendiri isi ... tak perlu lahh aku nak letak benda benda sampah yang aku tak makan ... berbeza kalau korang gi pekena bakso di kedai ... confirm macam macam sampah ada ... so kali ni sungguh menyelerakan aku menikmati Bakso ... ;))

bila semua dah kenyang ... sorang sorang pulang ... aku pun pulang gak ... pulang ke pangkal jalan ... hahahah so pada Aidil and wife dia thanx a lot kerana susah susah jer kan sediakan lunch untuk kitorang semua ... tapi kalau nak buat lagi jangan segan segan invite kitorang ya ... CONFIRM kitorang akan set ATTENDING ... :D

so as usual stayTUned for next entry dari aku ok ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin