Khamis, 14 April 2011

FM Coke ...

.
bermula dengan surfing duk pikir mana aku leh dapatkan magnet untuk jadikan benda yang boleh aku tepek magnet ... tup tup aku terjumpa ini blog ... Semangkok ... then usha usha ada plak dia jual FM Coke ...

entry time dia promote FM Coke tu pun kalau tak silap aku on Januari 2010 ... tapi aku sajhe jer lah kan ... cuba try test email ke owner blog tu ... bertanya mana tau ada rejeki ... :P

so lucky ... owner tu respond and kata stock masih ada ... terus aku deal mau angkat beberapa set FM Coke yang dia tunjuk kat blog dia ...


so semalam ... pesanan yang dilakukan telah selamat berada di genggaman tanganku ... tu dia ada 5 FM Coke ... alamak serius lahh beb bila bertambah ngan FM ni aku dah kena beli board FM yang baru beb ... serius dah tak ada space nak letak 3 FM Coke yang bulat tu ;))

so gitulah ... rasanya aku macam nak order lagi dari blog Semangkok ni ... coz ada FM yang menarik plak untuk aku grab ... :D

so pada korang yang baca entry aku ni ... if ada ada port baik untuk dapatkan FM yang comel dan menarik ... roger roger lah yek ... so as usual ... stayTuned for next entry dari aku ... ;)

*
lor FM yang bulat rupanya cola cola ..... =))

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin