Rabu, 6 April 2011

bila Kak Jay ajak lepak

.
time aku tengah duk layan kerja ku .... sambil mata ala ala kuyu mengantuk akibat kekurangan tido ... well kata sehari sebelum tu ko gigih ke puncak Arena of Stars katanya ... haa padan ngan muka ... mengantuk yang amat di office .... tup tup dapat sms from kakLisa ... kata KakJay ajak lepak lepak cikcur ... :-?

time cikcur adalah pada hari selasa mean keesokkan harinyalah ye ... bertempat di restoran KakIta .... around kul 6.30petang ke atas ... gitu habis office hour ok ...

so on that tuesday ... aku pun menuju lah ke kajang sana ... direct terus dari office ... perhh seperti dijangka jammed area hospital serdang menuju ke arah kajang ... aku ikut dari arah putrajaya sajhe ajhe test ... finally sampai gak around 7.30 gitu ....

bila sampai ... KakLisa belum sampai gak ... confirm stuck kat jammed ... yang dah ada biasalahh KakKunyeet, Awie & Wife dia, Afza & Adik dia and Hairi ..... si Hadek pun agak lambat coz dia kali ni katanya naik train ke office .... :P

menu kali ni biasalahkan ... KakJay kalau open table haruslahh malatop menu dia .... :D

emmm antara menu utamanya haruslahhh lempeng yang sememangnyer merupakan menu wajib kalau duk mai kedai KakIta .... heheheh ;)) Sambal Udang yang marvelous ..... Chicken Chop yang superb .... dan mee goreng mamak yang mantop .... gitu .....

biasalahh sambil makan haruslahh duk chat pelbagai topic ... ditambah ngan kehadiran KakGie yang dah lama tak turun padang .... lagi rancak perbualan kitorang .... mana tak nyer KakGie look gorgeous sangat that nite .... slim semacam masuk keep slim ke kakGie hahahahha matilahh kena smack aku ngan KakGie :P

but paling best bila dapat botol COKE dari Peru ... yang memang dah lama KakJay simpan tapi asyik terlupa dan pass ke aku ... volleh sama ada KakJay lupa dan aku pun kadang kadang lupa nak ingatkan walaupun duk melepak umah KakJay ... biasalahh bila dah cikCur semua lupa ... heheheheh

apa apa pun memang seronok dapat botol Coke ni and satu lagi botol Kola memang Perunyer cola kot .... heheheh ;)) selain dari tu aku dapat gak ole ole dari KakLisa yang kebetulan baru jer pulang dari Bali ... well biasalahh kali ni ole ole FM ok .... ehh motip aku dapat dua .. well ;))

yang selipar tu actually keychain .... tapi aku dah modify jadi FM hahahah giloo .... sampai dah penuh dah board FM aku ... haruslahh kena gi IKEA untuk beli another one board .... :P

so setelah selesai cikcur ... KakJay pun ada qurfue so settle semua kitorang semua pulanglahh ke pangkal jalan .... hehehehe apa apa pun thanx pada KakJay sefamily kerana sudi belanja kitorang lepak lepak dinner on that nite ... thanx a lot .... pada KakLisa thanx for tha FM ya ..... :D

so gitulahh citernyer as usual stayTuned for next entry dari iols ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

sukahati berkata...

beli la peti ais dua pintu yang besar giler tuu.....leh buh fm banyak2 :p

KeMatZ berkata...

walaupun namanyer Fridge Magnet tapi tidaknyer nak ditepek di Fridge ... hahahhahaha :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin