Isnin, 11 April 2011

chang kala OK time ...

.
ahad lepas ... aku kena mai ke office ... coz kena settle kan semua daily job nyer program untuk makesure can manage using new system ... so biasalah working on Sunday ... sambil melakukan task sambil surfing and berFB
[choii macam hari biasa tak macam ni kan .... :P ]

so time tengah duk mengcodingkan diri ... tup tup si Atikah buzz ... ajak karok malam nanti ... so aku just say ok but not promise ... actually malas nak kluar fikir habis kerja jer nak balik tido jer ... volleh ... :D

tapi tanpa disedari ... time on the way balik ke umah ni ... memang tengah drive lah ni ... drive pun ala ala santai jer sambil duk layan SuriaFm ... gituu ... tup tup phone berbunyi ... bila nengok nama oh ... my Big Boss calling dari Negeri Bawah Bayu ...

secara tiba tiba emosi aku berubah .... dammed ... so bila emosi aku berubah terus decide malam tu aku ON jer turun nak gi Karok kat Neway ... so around kul 8.30mlm aku sampai nengok Ika and Husband dia si Awin dah sampai ... Adam pun ada gak ... si Alyn biasalahh agak lewat ... dan Tasha pun lambat ... so kitorang naik dulu ...

sampai dah settle dapat bilik ... first thing ialah kitorang mau makan dulu ... aku plak dalam emosi tak berapa nak best ... memang seronok makan malam tu ... so kat bawah ni antara menu yang aku ngap malam tu ... serius bila emosi kureng stabil makan adalah salah satu cara untuk coolkan diri but hanya sebentar jer lahh :P



makan makan ... then nyanyi time ... menyanyi seperti biasalahh dalam emosi macam ni memang harus amik yang key duk cecah langit punya ... lepas tu duk layan lagu zaman rock terkangkang punya time memang terbaik ... :P

rupa rupanya ... malam tu kitorang bukan sekadar duk berkaraoke ... rupanya si Alyn telah buat surprised dah ... dia telah bawah Kek Bday .... kebetulan hari tu ialah bday Atikah ... so sekali jalan ... celebrate bday si Atikah ...

kali ni kitorang lepak tak lama tak seperti time bday si Adam hari tu ... berkarok sampai ke kul 2.30 pagi ... kali ni around 1 jer .. tu pun si Adam kali ni dah gerak awal balik ... tak sihat kekdahnyer ....

so gitulahh kisah nyer ... kat sini aku nak amik kesempatan nak wish Happy Birthday pada Atikah semoga sentiasa sihat dan sukses selalu ok .... wow tak sangka sekarang kita SEBAYA .... ;))

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*
sorry gambar karok tiada ... coz belum amik dari enAdam ... nanti bila dah dapat akan aku update gambar nyer ok .... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin