Sabtu, 16 April 2011

jenguk ke karier pair ...

.
tadi ... di pagi hari aku memang tak buat apa ... dengan hujan yang melanda bumi Sunway pagi tu membuatkan aku malas nak melangkah ke AntaraBandar walaupun sehari sebelum itu aku plan mahu ke sana ... tapi apakan daya cuaca tidak mengizinkan ... :P

walaupun pagi tiada aktiviti pada belah petang sudah tertulis dah schedule aktiviti aku untuk ke Jenjarom bermain jarum ... ehh apakah ... abaikan citer Jenjarom itu ... so memandangkan nak ke sana tu plan mahu gerak satu kereta lalu aku roger lah si Fitri & CikNor ...

sekali roger roger depa ada kat dewan Kekwa plak dah coz si Fitri kena jaga booth AntaraBandar yang join dalam Career Fair Anjuran Jabatan Tenaga Kerja ni ... :)


so memandangkan nothing aktiviti so aku sajhe jer gi jenguk ke career fair ni ... dengan harapan leh lah aku duk buang buang resume aku kan ... tapi bila sampai ajhe career fair ni aku rasa macam ... karier sangat ... hambar semacam ... tak banyak company yang involve ... :(

dah lah tu ... sambutan pun kureng menyengat lahh ... ntah tak tau kenapa ... tapi bila aku pikirkan maybe sebab clash ngan another career fair kot ... :-? tapi serius memang hambar ... aku mai sekejap jer dah bosan ... duk melepak kat booth AntaraBandar finally kitorang decide cargon ....

so kemas tinggalkan KakShira take over place si Fitri ... and then kitorang pun gerak ... gerak menuju office untuk simpan barang kempen jap ... terus menuju ke Jenjarom ... so nak tau apa citer pasal Jenjarom ... as usual ... stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

shah berkata...

pada masa yg sama ade kareer fair kat midvalley anjuran jobstreet..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin