Sabtu, 26 Mac 2011

nonton Pesawat & Sofazr ....

.
baru baru ni time duk mengFBkan diri ... tiba tiba dapat one info pasal rakaman muzik muzik 26 kat seri pentas .... dan yang best nyer ada 2 band yang aku follow .... Pesawat & Sofazr .... ;))

so bila tiba harinyer on Rabu lepas .... aku ngan EnAdam gi lahh layan rakaman ini .... katanya around kul 8.30 mlam ... so sampai nengok agak lengang jer .... :-?

rupa rupanya this time recording biasa jer .. tak macam last season yang depa record ala ala concert kan .... hemmm so layan lah .. kebetulan plak time aku masuk hall jer memang band Pesawat tengah duk set up and prepare for perform ....

actually aku memang dah lama tak turun padang if band Pesawat perform kat mana mana ... dengan masa and job yang memang tak mengizinkan untuk aku turun capture pic and video tak seperti awal awal aku follow band ni ... memang kerap gak aku turun padang :D

dah alang alang tu .... terus jer lepak nengok Sofazr perform lagu baru dorang Maaf Dari Hati .... heheheh band ni pun ada time kerap gak aku follow tapi tu lahhh bila kena time ngan kelapangan masa aku lahhh hehehehe aku pun tak sure awat lately ni agak busy bagai ... ntahlahhh ke aku dah mula slow dalam bab bab gigih kan diri ni ye ke ;))

ntahlahhh so .. kat sini sempat gak aku duk capture depa perform hari tu .... selamat melayan \:D/


Pesawat - Mesti Mau


Sofazr - Maaf Dari Hati


so pada korang yang ada berminat nak undi depa leh jer ke web ni Muzik Muzik 26 ....... ;)

so gitulah story kali ni ... as usual statyTuned for next entry ;)

TakSangkaYer :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin