Isnin, 28 Mac 2011

dalam botol punya movie

.

sabtu malam lepas ... aku ngan housemate aku serta 2 kawan dia telah spent our time untuk menonton citer .. dot dot dalam botol ni ... :D actually aku nak nengok sendiri macam mana jalan cerita ni kan ... yang duk more kontroversi digemburkan dari cerita sampailahh ke title filem ni .... so abaikan kontroversi tersebut dan ayok layan ...

before aku ke panggung pun ... memang aku tak nampak wall aku dipenuhi dengan status friend list aku pasal depa layan citer ni ... tak tau kenapa ... if compare dengan citer Khurafat mahupun Merong Mahawangsa .... memang bersepah ala ala berlumba siapa nengok dulu ehehehe ... ntahlah kan .. memang tak ada yang nonton ke apa aku pun tak pasti .... hehehehhe ;))

so bila selesai ajhe aku nonton filem ni ... apa yang aku leh katakan ... citer ni memang ada pengajaran yang cuba disampaikan ... citer kisah penyesalan terhadap apa yang dilakukan oleh si Ruby .. dan ada juga beberapa babak yang agak emosi xpecially yang dilakonkan oleh Normah Damanhuri dan Jalil Hamid ..... memang benar benar berjaya membawa watak dengan cemerlang ....

dari jalan cerita .... ada time terlalu slow ... sehingga aku boleh kata andai aku menonton dvd confirm aku akan forward terus kehadapan .... xpecially perbualan slow yang ala ala menjadi pelupa plak pada si Ruby ni .... sampai kitorang buat speku aikk buang anu tu boleh jadi bendul yek .... ;))

kira pada keseluruhan pada aku cerita ni ... aku puas hatilah .. nak kata terlalu superb pun tak ada lahh sangat ... tapi still dapat memberi message berguna .... kira not bad juga lah citer ni ..... boleh layan .... and gelak gelak menonton citer walaupun ada time kita akan terdiam dengan since yang penuh emosi .... :D

ops lupa plak .... boleh plak aku perasan dalam citer ni ada Family angkat aku di Kampong Endah pun turut memeriahkan cerita ini ... kira betullah kata abah angkat aku tu .. yang dia da dalam citer ni .... hebat depa kan ... selain family angkat aku ... ada gak aku perasan ... mak angkat pada Topek ngan Khai ... Pakcik Ramlan dan abah angkat pada Ana Raffali .... [
pada pengetahuan kalian depa ni family angkat kitorang time program Inap Desa bersama Ana Raffali di Kampong Endah :) ]

so gitulah kekdahnyer ... as usual stayTuned for next entry dari aku yek .... ;)

** kadang kadang citer yang kita tak terlalu tepek high expectation lebih more berbaloi dari citer yang kita dengan da bomb sangat tapi finally biasa jaa .... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin