Khamis, 3 Mac 2011

Maskara [25] di Rumah Pena

.
sabtu lepas .... aku bersama CikSue meluangkan masa kami pergi ke Rumah Pena untuk event Maskara yang dah masuk ke edisi 25 ... erkkk betul ke 25 .... ye kot ... if salah sila roger ok .... serius aku dah lama tak mai layan MASKARA ni .... if tak silap aku last aku mai time MASKARA 19 ...... itu pun time tu ada persembahan my favorites artist si Cik Ana Raffali .... :D


this time pun .... antara sebab aku mai ... coz bila aku perhatikan ada tertepek nama si Fynn Jamal ... minah ni pun dah lama aku tak follow n layan dia melontarkan kata kata puisi dia .... serius ..... so this time memang tak dapat nak lepaskan peluang diri ini untuk gi layan MASKARA .... :)

persembahan malam tu semua nyer memang menarik ... dari segi bacaan puisi sampailahh lah ke persembahan pentomen [betulke aku main hembus jer ni] dan nyanyian sememang nyer berada dalam kelas mereka tersendiri .... wahhh beria aku review kan ... dah macam nak review movie plak ... aku review movie pun tak macam ni =))

so ada lah beberapa video yang aku capture .... so korang lehh layan .... bak kata pepatah sharing is caring gitu .... :P


Nuras - Lagu Pop Untuk Dijual

selain persembahan ini ada another one video aku capture
sila klik:
Adik Ingin Jadi Gergasi



Tri & Fynn Jamal - Terima Kasih

selain persembahan ini ada another video aku capture
sila klik:
Aku
Dua Muka
Ke Mana



Fynn Jamal & Tri - Sampai Tua

selain persembahan ini ada another one video aku capture
sila klik:
Suatu Pernah



Meta M - Be Professional

dan ada beberapa scene Open Mic
klik jer

Open Mic 1
Open Mic 2
Open Mic 3

so itu ajhe antara video yang sempat aku capture .... actually ada agak persembahan lain yang aku capture but oleh kerana kesilapan teknikal video tu tak dapat nak diselamatkan :(

di Maskara kali ni .... finally aku angkat gak sehelai baju Sindiket Sol-Jah yang aku duk selalu plan nak beli beli tapi tak gak beli beli sampai dorang dah keluar kan version yang ke 5 [
ye ke versi ke 5 ... main hembus jer aku ... tak pasal pasal General hempok aku nanti :)]

selain tu sempat gak aku beli EP Nuras ... cuma malam tu aku tak sempat nak angkat EP Tri coz bila time aku keluar usha lepas ending majlis ... sudah tidak kelihatan EP Tri ... tak apa lahh maybe next time lehh kot ... or maybe leh beli thru online kan ... :P

so gitulah ... kali ni nyer citer pasal MASKARA ... serius ... MASKARA pada aku jarang mengecewakan .... heheheh dan dan jer kan ... dah aku mai pun bila aku lihat ada line up yang aku minat .... hehehehhe :D

so as usual stayTuned for my next entry ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin