Khamis, 10 Mac 2011

menonton citer hikayat merong mahawangsa

.
aku tak tahu kenapa aku terpanggil untuk sharing citer pasal filem yang digembar gemburkan ini .... yang ramai ternanti nanti kemunculan cerita ini .... so suddenly housemate aku si Khai ajak layan ..... ajak nengok MidNite coz we thinking memang tak ramai orang kalau midNite .... :P

so gerak .... perhh full gak lahh panggung ... walaupun midnite dan kerja keesokkan hari .... ;)) so menontonlahh kami bertiga bersama mereka mereka yang gigih ingin tahu bagaimana hebatnyer cerita yang dinanti nantikan ini .... :)


kalau aku baca review review dari mereka yang sudah menonton ... first point yang depa akan mention ... please don't compare dengan hollywood ... hehehehehe memang pun still jauh lagi ... but ok good try .... =D>

dari segi jalan cerita .... memang aku agak blur ... coz aku memang tak baca buku pasal hikayat ni ... so memang datang dengan otak KOSONG .... dan terus menonton .... tapi oklahhh layan kan jer lahh coz banyak action bergaduh ... sikit sikit gadoh ... since slow pun tak berapa banyak .... ada perang perang gaduh gaduh ... :-b

tapi aku still tertanya tanya ... kenapa since bergaduh mesti dilajukan .... aku dah rasa macam layan citer kartun plak .... laju semacam ..... aku rasa kalau buat since gaduh ala ala citer pendekar pun ok what .... ntahlahhh just pandangan aku jer .... :P

since lawak lawak tepi memang ada gak ... sampai aku duk terpikir kitorang ni layan citer Merong ke citer Hantu Mak Limah .... =)) tapi apa apa pun ... oklahh citer ni ... leh tonton ..... dan nak kata best sangat seperti digembar gemburkan di status member member kau di FB pun tak ada gah mana pun ..... biasa jer lahhh ... :)

so pada sesiapa yang mahu menonton dan ingin tahu macam mana cerita nyer maybe feel kalian lain tak macam aku ... so apa lagi ... gi lahhh serang panggung wayang sekarang ... selagi tix masih ada ... wahhhhh :P

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)
tapi sebelum tu... aku suka plak lagu Soundtrack untuk citer ni ... jom layan abang anuarjain nyanyi .....\:D/


* HMMW ni sama jer macam citer Khurafat .... boom boom bagai orang kata but bila nengok ... biasa jer ..... :(

TakSangkaYer .... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin