Jumaat, 11 Mac 2011

berhampiran dengan tempat tinggalku

.
actually time kitorang on the way ke Pyramid untuk layan HMMW ... si Khai ada roger kat aku ngan wahab .. pasal Murni ada buka cawangan berhampiran dengan area kitorang tinggal... so tadi ... dinner memikirkan tidak tau mau makan di mana so aku ngan Wahab decide mau cuba try test di Murni cawangan SunwayMentari .... :)

well .... time ni aku actually worried kot kot service cam gampang jer kan ... almaklum lahhhh before this pernah terkena time ku cuba try test kat Murni Discovery kat Aman Suria .... so sampai .... kitorang order .... menu yang kitorang mahu try ...


ok atas ni adalah hidangan yang kitorang order ... makanan Nasi Goreng Meat Bal & Nasi Goreng Napoleon manakalah minuman ... Lilly & Dont Worry ..... hemmm apa yang aku boleh katakan kat cawangan baru ni ...... service ok ... tak lahh selambat seperti yang aku kena before this kat Aman Suria ..... dan menu not bad ....

kira Murni ni kalau nak ajak girls yang makan sikit ala ala nak diet kira ok lahh .... coz portion dia tak lahh sebesar portion kat William .... ;)) perhhh unexpected Murni kini berada di area Sunway Mentari .... memang dekat bangat ngan tempat aku tinggal yang akan membuatkan aku maybe akan kerap lepak sini .... ye ke :-?

so gitulahh citernyer ... if korang nak try .... cari jer Sunway Mentari ... then Murni ni area kedai belakang dengan Speed 99 Mart ..... so as usual ... stayTuned for next entry dari aku .... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin