Isnin, 7 Mac 2011

niat just nak beli cermin jer .....

.
memandangkan tak lama lagi parent aku akan kembali semula ke negeri bawah bayu ... so tetiba aku teringat pesanan ibuku .... yang meminta aku belikan cermin 4 segi untuk ditepek di rumah baru kitorang ..... so bila aku fikirkan worried busy nanti .. so sabtu lepas aku plan ke Ikea ngan housemate aku ... kebetulan dia pun free and tak ada aktiviti ... :)

so sampai ke Ikea memang purpose aku nak beli cermin untuk ibu ajhe ... tapi tu lahhh mata ni memang tak leh pakai ... bila dah nampak ada ajhe nak digrab nyer ..... tetiba boleh pulak aku nampak board untuk kita tepek koleksi FM .... FM tu apa wehhh :-? ohh ramai tak pasti apakah itu FM ... FM ialah Fridge Magnet .... so aku memang plan nak beli board ni kononnya nak beli whiteboard lahh sekali dah ada memang khas ... apa tunggu lagi .. terus aku geeeraaabbbbbbbb :P

selain dari benda board for FM ni ..... ada juga benda yang aku memang nak beli ... dan setiap kali aku ke IKEA aku mesti usha barang ni dan setiap kali itu lahh bila aku usha stock kat area display item memang tak ada .... :(

ya benda atas ni yang aku nak beli ... ntah kenapa hari tu ... aku ala ala gigih juga and macam tak puas hati pasal stock barang ni .... try nak usha kat area rack or seksyen untuk stock tersebut disimpan di area pembayaran .... tapi kat item display pun tak mention barang ni berada di rack mana .... :(

tapi aku ala ala poyo ... nengok item berhampiran dia ... kononnye aku assume item ni pasti kat rack akan berada sebelah sebelah paling cilaka pun bertentangan ... so kitorang pun menujulahh ke kaunter pembayaran ... ops sebelum sempat grab one pack lilin perisa cake ... wow ... tak bleh blah :P

sampai area rack store tu ... aku pun gigih lah mencari ... memang tak jumpa ... so aku memang kata benda tu memang tak ada stock ... tapi bak kata pepatah kalau dah memang rezeki kau kan .... tanpa di duga ketika aku duk usha area tilam .. boleh plak aku nampak one set benda ni ... macam ada orang yang tak jadi beli letak kat situ ...

so apa lagi memang nasib aku lahh kan ... so aku pun rembatlahh ... hehehhe ;)) tapi time amik tu sempat gak lahh aku duk melawak ngan si Khai .... kot kot benda ni ada tuan dia ... ngiarrrkkkkkkk choii jer kan .... :-SS

so bila dah tak ada benda lagi nak digrab ... buat pembayaran ... then terus balik ... so begitulah ... ceritanya ... niat awal just nak belik Cermin untuk ibu ... sekali amik kau ... dengan board magnet lahhh ... tempat sangkut baju lahh lilin lahhh ... sememangnya hampeh sungguh ... #-o

oklah seperti biasa .... stayTuned for next entry dari aku yek ;)

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin