Ahad, 6 Mac 2011

wedding si atikah & awin ....

.
last saturday .... merupakan hari paling indah buah Atikah & Awin ... actually mereka telah disatukan pada hari jumaat malam 4hb March .... so majlis sanding di rumah pengantin perempuan telah diadakan pada sabtu 5hb March .... :)

memandangkan setiap minggu pertama aku akan berkerja di hari sabtu ... so aku plan ke wedding ika ni lepas kerja .... dum dam dum dam ... aku sampai kat majlis around kul 2 petang ... and the same time PakTam & Ana pun sampai juga bersama si Nadif ... so kitorang pun lepak berempat ....

dan kebetulan umpama langkah kanan ... time aku mai pengantin lelaki baru sajhe tiba ... so sempat lahh aku snap beberapa keping gambar dengan menggunakan mybabyG9 .... bila dah snap gambar ... kitorang pun lepak makan hidangan yang disediakan .... [
tetiba rasa macam eh bukan kah aku yang gi Food Testing untuk majlis ini tempoh hari :P ]


tengah lepak lepak menjamu selera ... tup tup geng groupie mai ... Zie, Hadek, Awie dan Zila berempat ngam ngam .... so melepak aku ngan groupies .. kebetulan PakTam & Ana nak cargon awal .... hehehe so lepak lepak ... and berbual ngan pengantin ... sempat gak posse ngan pengantin ... tapi semua more kat camea photographer wedding ni iaitu EnAdamArjuna ...B-)

so bila dah settle semua ... makan pun sudah ... snap picture pun sudah ... kitorang pun beredar .... so aku kat sini nak mengucapkan Tahniah dan Selamat Pengantin Baru kepada Atikah & Awin .... semoga kalian sentiasa tabah menghadapi dunia baru kalian ..... semoga ikatan yang suci ini berkekalan hingga ke hujung nyawa ... insyaALLAH .... :D

so gitulah kekdahnyer ... as usual stayTuned for next entry .... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin