Jumaat, 18 Mac 2011

with Ana Raffali at Sekinchan Ikan Bakar Jalan Reko

.
baru baru ni aku mendapat satu email dari Rakan2 Ana Raffali untuk join sekali ke pembukaan cawangan ke 7 Restoran Sekinchan Ikan Bakar di jalan reko kajang ... Rakan2 Ana Raffali ni kira macan fanclub lah cuma diberi nama Rakan2 Ana Raffali if ada yang tidak tahu .... :)

then bila aku tahu benda ni dilakukan pada waktu malam so aku pun setuju untuk turut serta ... ialah kalau siang takkan aku nak EL again kan ... hehehehe :P so pada last monday 14 March around kul 8.30 malam aku dah sampai kat Restoran Sekinchan Ikan Bakar Jalan Reko ....

pada mulanya aku ingat event ni just kecil kecilan or paling tidak pun Ana akan perform macam dia perform kat kopitiam last time before dia terjebak dalam mainstream .... sekali amik ko .... ada stage ... dan ada macam macam persembahan ... konsep 1Malaysia pun ada ... kira memang meriah lahhh \:D/


pihak RSIB telah menyediakan 2 meja VIP untuk kitorang ... amik ko curtlast gitu ... tak pasal pasal duduk meja sebelah meja Dato' Jamal owner RSIB yang kelihatan begitu low profile ok .... walaupun kita tau dia ni ada beberapa cawangan restoran dan beberapa syarikat lain ... bravo Dato'

bila perasmian telah dilaksanak ... time for makan ... well nama pun makan meja VIP so walaupun lauk marvelous ... tapi makan tetap maintain control ... erkkkk volleh ... ;)) tapi lagi pun aku mai purpose nyer bukan makan pun .. just nak support aweks berbaju kurung ku ajhe ... :P

this time aku tak sempat nak capture video .. so just snap snap gambar jer .... hehehehe lihat tu CikAna kita sibuk menurunkan autographnyer kat 50 keping CD beliau yang akan diedarkan di RSIB di sini .. :)

this time Ana perform 2 buah lagu ... satu lagu baru bertajuk Sehabis Baik dan another song dia berduet dengan one of lucky person yang berani naik ke stage untuk bersama beliau mendedangkan lagu Kalau Berpacaran .... :D

selesai ajhe event .. kitorang duk lepak lepak borak borak kosong and finally semua nyer pulang ke pangkal jalan .... so aku nak ucapkan TERIMA KASIH pada founder Rakan2 Ana Raffali kerana sudi menjemput aku untuk memeriahkan lagi majlis yang diceriakan oleh Ana Raffali .... pada Restoran Sekinchan Ikan Bakar diharap impian untuk membuka lagi 30 cawangan akan terlaksana ... dan rasanya tidak sabar untuk menanti kewujudan cawangan di Sekinchan yang kelihatan begitu hebat :-B

so gitulah kekdahnyer citer kali ni .... ops lupa .. if ada dikalangan pembacan Hampeh Dot Com ZonE yang teringin nak join serta Rakan2 Ana Raffali senang jer ....

credit photo to Aysraf

selain dari macam di atas ni ... korang juga boleh join memeriahkan page FanPage Face Book Ana Raffali ..... just clik LIKE ... amacam hehehehe nanti mana tau one day korang plak dapat invitation dari Ana Raffali untuk menemani beliau dalam event yang disertai ... so jangan tunggu lama lama .... nanti kena tinggal ... :P

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin