Sabtu, 1 Januari 2011

bye bye 2010 welcome 2011 ....

.
bye bye 2010...... and welcome to 2011..... tu jher yang aku lehh katakan...... apa yang aku harapkan 2011 ni aku lebih ceria... lebih sihat..... lebih gembira.... lebih banyak aktiviti yang boleh aku lakukan.... dan lebih mesra...... dan diharap..... aku dapat hadapi 2011 dengan penuh senyuman.... dimurahkan rezeki..... lebih tabah hadapi segala dugaan mendatang.....
insyaALLAH.... :)

2010.... apa yang aku leh katakan... ada juga moment suka duka bagai.... dan ada juga beberapa pekara yang mengajar diri ini lebih matang..... lebih berani untuk fight for your right..... dan lebih cekal menghadapi pelbagai level manusia (this more on working area)

syukur juga 2010 ni... aku dipertemukan dengan seseorang yang benar benar memahami diriku ini..... diharap ianya akan berkekalan insyaALLAH.... selagi kejujuran masing masing.... kepercayaan antara satu sama lain... aku yakin.... perhubungan ini akan kekal... insyaALLAH akan berakhir dengan satu ikatan perkahwinan.... (wahhh gilerr statement.... insyaALLAH doa doa kan lahh yer..... itu pun kalau simpanan dah mencukupi.... :P )

kepada semua pengunjung HampeH DoT CoM ZonE..... aku ingin ucapkan terima kasih.... berbanyak kerana kalian sudi... spent time untuk membaca....segala cerita karut lagi mengarut yang ditulis oleh insan kerdil ini... yang mai jengah sini just nak nengok gambar pun diucapkan terima kasih... ;)

pada 30 orang follower.... yang menjadi follower.... terima kasih.... kerana sudi menjadi follower... walaupun ada diantaranya aku tidak follow kembali..... insyaALLAH one day aku akan follow kembali kalian.... :)

so akhir kata dari aku..... SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011..... semoga kita akan dirahmati dan kita semua dapat menghadapi hari hari mendatang dengan tabah dan senyuman... diharapkan kita semua akan dikurniakan kesihatan yang sempurna untuk menghadapi tugas tugas masing masing.... insyaALLAH.....

as usual.. stayTuned for next entry dari aku yekkkkk ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin