Selasa, 4 Januari 2011

bowling tournament anjuran IWAN AF8

.
kembali memblogkan diri ini ... last sunday aku telah pun attend one bowling tournament anjuran Iwan AF8 fan club .... dammed... serius shit ..... aku dah lama tak membowlingkan diri ... last skali aku rasa ... time si Nora invite aku ngan member aku main untuk wakil team Tomokianz .... tak ingat bulan berapa ..... ;))


actually event ni pun ... last minutes .... suddenly kakCharm calling tanya free tak 2hb.. and lehh cari another 2 bowlers tak ..... so bila aku dah roger roger yang rapat dulu .... OK ON .... so aku, Adam ngan Atikah .... join event ni ..... yang best nyer kitorang wakil team Epaloca 2 ..... amik ko .... AIN AF8 nyer team ..... heheheheh ;)) serius tak sangka ... budak AF8 memang aku sokong si Ain ni pun ... cuma this time aku kureng gigih gitu ...... =))

Team Epaloca Ain AF 8

Team Epaloca 2 with IWAN
credit photo to IWAN FC

well serius.... dah lama tak involve dalam dunia FC ni... so still lahh jumpa ngan member member lama ... ada tu yang serius cakap .... jumpa bila time ada event bowling ni jer... sampai masing masing dah tak tau dari FanClub mana ..... hahahahha ;))

gambar atas ni.... aku ngan Apu sempat posse ngan bakal pelajar AF9 ..... si Romie .... serius beb .... dia ni dulu ada one band ... AirBand... but not sure apa jadi ngan band dia skrang ..... :P jangan marah Romie.... gurau gurau .... dah lama tak nyakat ko.... :P

oh gambar atas ni... sila abaikan yek.... kami memang tidak suka bergambar di depan orang ramai... so masing masing buat buat tak kenal jer.... ahhahahah berangan lahh ko wahai Kematz.... ada hati nak pikat Adira .... gi panjat gunung kinabalu dulu lahh wehh.... hahahahhaha =))

ohh korang jangan... aku tak lama lagi nak balik Sabah.... nanti aku terus gi masuk meminang.... hahahhahaha tak bleh blah betul si Kematz ni.... Jiwa Kacau sungguh.... hahahahahha jokes jer ok... karang tak pasal pasal jadi gossip ..... kesian kat Adira ..... ;)

so citer pasal games... as usual... main 3 frame... aku seperti diberitahu... memang dah lama tak membowlingkan diri.... so.... jatuhan pin pun macam ayam jer.... but semua lebih seratus lahhh... cuma cam hampagas lahh..... 110 .... 145 ..... 158 pin.... if tak silap aku lahh... but around that lahhh .... cammm shiall jer kan..... tiba tiba ada hati nak join Atikah ... membowling kan diri setiap malam..... hahahhaha volleh.... :P

aikk ni hadiah apa..... oh.... sorry yek... ngan scorer macam ayam tu jangan mimpi dapat menang hadiah ... ni hadiah cabutan bertuah... tak sangka dapat cabutan bertuah.... heheheheheh suka suka..... si Adam pun dapat cabutan bertuah ... cuma Atikah jer tak dapat.... but... dia dapat Juara Wanita Ok ..... giler gempak ... mana tak nyer... setiap frame 190 average.... gilo...... :|

so selesai main bowling ... layan show .... terima hadiah ... kitorang pun cargon .... coz masing masing ada hal lepas tu ...... so gitulahh kekdahnyer citer pasal bowling ni ... pada Team Penganjur dari IWAN FC tahniah kerana berjaya menganjur event ni dengan jayanya..... dan pada KakCharm and KakJulia ... thanx coz invite iols and the gang untuk wakil Epaloca Team .... if ada next event ... jangan segan untuk invite weols lagi yek.... huhuhuhuhu ;))

so gitulahh kan.... as usual.... stayTuned for next entry dari aku....;)

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

romi flizz berkata...

wow...hahaha...
yeahh xsngke dpt satu team ngn bang matz..
lme dh xbce story psl event2 boling dr hampeh blog coz event boling dh kureng xmcm dlu..hikhik

KeMatZ berkata...

kan.... dah lama sepi dari entry bowling kan..... eheheheh apa nak buat event dah kureng... kalau ada pun diam diam jer..... tup tup ehh ada yek... tak macam dulu..... :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin