Jumaat, 28 Januari 2011

OMG ..... sini ada hantu .....

.
baru baru .... aku telah dibuzz oleh enAdam .... untuk teman dia gi layan tayangan perdana filem Sini Ada Hantu kat MidValley ..... kebetulan timing dia ajak aku ... aku memang free ... lucky sangat ... so aku memang jarang gi tayangan perdana ni ... well because normally tanyangan macam ni kena dapat invitation bagai .... so ni aku gi pun coz enAdam yang dapat and dia leh bawa sorang kawan ...... :P

so sampai kat MidValley ... duk lepak dinner dulu .... oh dinner memang pihak penganjur sediakan ..... selepas register bagai ... makan makan ... then finally duk masuk dalam panggung and layan ....


hemmm .... filem ni ... actually menceritak 3 jenis hantu ..... perbualan diantara si Baki ngan AhMeng dalam perjalanan menghantar mayat datuk pada majikan mereka untuk menghilangkan rasa mengantuk dan bosan sepanjang pemanduan .... lalu bercerita lahh mereka pasal cerita hantu .....

cerita hantu pertama ... hantu pokok pisang ..... if ditanya aku pasa citer ni .... ianya agak slow ... tak tau kenapa maybe pelakon nyer yang membosanka or something else ... but serius yang part ni agak macam hambar jer .... opss sorry ... maybe pada mata aku kot ....;)

cerita kedua pasal hantu nombor ekor .... scene ni pada mulanya agar bosan gak ... but pertengahan dia ada sedikit lawak .... xpecially time dorang minta petua dari pakcik mereka tu ..... hahahaha ...... since terkejut harus lahh adakan nama pun citer seram .... hahahhaha :)

cerita ketiga ..... pasal hantu asrama .... scene ni pun agak menarik ... xpecially lakonan si Amerul, Taiyuddin and Chommat .... memang menghiburkan .... aku dah macam nengok citer scarymovie plak .... hahahhaha lakonan Qhaud pun boleh dibanggakan .... dengan ada nyer otai Kazar ..... membuatkan cerita ni lagi menarik .....

bila 3 3 cerita tu habis dicerita ..... something telah berlaku pada AhMeng dan Baki ... kalau nak tau apa yang terjadi pada mereka ..... nantikan 10 Februari di pawagam ..... anda pasti mengetahui jawapannya ....... Sini Ada Hantu ..... ;))

Thanks a lot pada pihak penganjur ..... pada enAdamArjuna sebab ajak aku gi layan tayangan perdana ..... and also credit all photo to pihak penganjur ... coz aku dapat thru cd yang diberikan .... selain dapat Beg dapat gak Cd lagu soundtrack and Cd gambar ..... terima kasih ..... :)

sebelum tu layan dulu Trailer filem ni dulu .....



so pada pembaca .... stayTuned for next entry dari aku .... ;)

* masih menanti cerita yang benar benar seram dan boleh menandingi Jangan Pandang Belakang ....... :P

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin