Khamis, 6 Januari 2011

masa untuk bercuti ......

.
bila kalian membaca entry ni..... barangkali aku sudah berada di dalam pesawat Air Asia dari KL ke TWU ...... heheheheh ;))


ya ..... aku akan bercuti selama 1 minggu untuk pulang ke kampung halaman ku .... jadi blog ini barangkali juga akan tiada entry selama seminggu .... so nantikan lahh cerita cerita yang akan aku sharing bila aku pulang dengan selamatnya nanti ya .... insyaALLAH...... :)

so stayTuned ....... ;)

TakSangkaYer .... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

selamat bercuti en. kematz... semoga slamat sampai n slamt blik...:) tetiba aku pun jd rindu nak kesana lagi...:( take care...:D

KeMatZ berkata...

ala.... ko gi jer AirAsia... google jer tix murah... then gi jer.. member member ko ramai kan kat sana... :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin