Ahad, 2 Januari 2011

aktiviti di tahun baru ....

.
kembali memblogkan diri di tahun baru.... kali ni aku nak citer pasal aktiviti aku di 01/01/11 ;)) walaupun sebelum ni... if 1hb aku akan membusykan diri aku dengan memeriahkan bilik IT di AntaraBandar..... but kali ni... aku rasa malas nak join.... atas sebab sebab tertentu..... :P

so kebetulan housemate aku si Khai ni ada juga di rumah... dan dia tak balik kampung... but dia plan nak mai office.... tapi setelah aku racun baik punya... finally dia decide tak gi office... huhuhuhu :))

so aktiviti kami.... biasalah hujung minggu... gi pekena nasi lemak Cikgu.... :)


dah lama gak aku rasa aku tak pekena nasi lemak cikgu ni.... almaklumlahhh sama ada aku busy... or housemate aku busy or depa balik kampung..... melepak pekana nasi lemak sambil duk pikir... apa nak buat... time tu dalam otak aku... aku nyer aktiviti nak jejalan cari pasal.. ehhh salah... jalan jalan cari makan...... nak gi serbu mana mana kedai makan... xpecially area bandar baru bangi... katanya ada memacam kedai makan.... :P

but ntah apa mimpi tetiba... terpancul idea nak gi IKEA.... hahahha nak gi IKEA dengan satu tujuan... mau cari lilin... volleh.... ;)

sememangnya itu purpose aku... sampai IKEA jer... terus ke area jual lilin... so pilih pilih... macam macam jenis bau aku grab.... sambil tu... tup tup dapat calling dari si Adam... dia invite mai umah dia... pekena nasi ayam ... auntie umah dia masak... so aku just say... OK.... bila dia tau aku kat IKEA... terus gedik nak order karipap bagai... dammed... terpaksa lahh beratur ala ala kiasu membeli karipap....

tapi actually bukan aku pun beratur... huhuhuhu... si Khai yang beratur... coz aku duk sibuk nak bayar barang yang aku borong.... tapi serius.. aku pun pelik awat ramai noh nak beli karipap and sosej serta ais krim.... :-?

dah beli.... kitorang terus gerak... terus ke Shah Alam... gi umah Adam.... lepak umah Adam... duk pekena Nasi Ayam yang dihidangkan... sambil makan... tiba tiba si Adam ajak layan movie.... aku ngan Khai sembang sembang kata ON... layan MidNight kat Pyramid...

so kitorang cargon pulang... bila di rumah... aku ingin relax... lalu aku pasang lahh lilin yang aku beli... amik ko....

bilik aku dah macam dalam citer TRAUMA lakonan Nasha Aziz aku buat... setiap sudut dipenuhi nyalan cahaya lilin... dengan aroma cherry and strawberry bagai.... and tup tup aku terlelap.... hahahha nasib lahhh tak terbakar bilik aku.... huhuhuhuhuhuhuh :P

malam around kul 9mlm... aku ngan Khai terus menuju ke Pyramid.... walaupun movie... nak layan midNight kul 11.10mlm... tapi gi awal... niat di hati nak cari Maaf Dari Hati... tapi apakan daya... ianya tidak diketemui.... tak apa... nanti aku cari kat tempat lain..... :)

tiba tiba selera perut ni teringin nak pekena float.... lalu melepak dinner kat A&W ..

lepak dinner pekena coney dog serta rootbear float.... dammed lama ok tak pekena float... habis makan.... tengok jam... masih ada 30minit... so bosan... tak tau nak buat apa... duk lepak layan orang main bowling.... huhuhuh.... bila timing dah menunjukkan 11mlm.. kitorang ke pawagam... untuk layan citer.... DAMPING MALAM.....

hemmm... pada aku jalan citer dia ni... slow sangat.... nak kata seram....biasa jer... maybe ada lahh sedikit element kejutan bagai tu.... lain nyer biasa jer lahhh tak ada lahh menarik..... citer pasal pendamping saka ni... lebih kurang jer... citernya... heheheh... cuma aku pun pelik... apa kaitan ko sunyi duk kat umah ko nak ada pendamping... mcam lah pendamping ko tu lehh teman ko main games ke... teman ko gi shopping ke... :-?

ntahlahhh kalau korang nak gi nengok gi lahh layan.. maybe korang lehh describe sendiri jalan citer ni.... heheheheh ;))

so gitulahh kekdahnyer... aktiviti aku di 01/01/11 nothing yang menarik..... biasa jer... oklahh as usual... stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin