Khamis, 24 Januari 2008

Nidji @ Rumms Kuala Lumpur.....

.
So aku nak sambung duk citer pasal show yang aku gi nengok ngan member member aku... benda ni semalam lahhh time cuti thaipusam..... lepas ajhe aku ziarah sahabatku di ampang puteri... aku terus gerak pick up Aleng and terus ke Rumms

Sampai ajhe di Rumms... aku contact si Loly... member aku yang dapatkan ticket percuma untuk kitorang... sekali dia dah masuk ngan other gang aku.... si Zie... Hadek and Inspire.... dorang dapat layan Press Conference... ishhh melepas kitorang.... then around kul 7 macam tu dorang keluar... and pas ticket kat weols....

Around 8.30 Malam baru kitorang dibenarkan masuk.... sakit hati ajhe... tak tau kena padahal kat ticket terang terang tulis kul 8 start.... tak tau lahh management macam mana.... ke memang macam ni style dorang tipu peminat.... hemmmm....

Kat dalam.... masuk masuk still tak start... around 9 baru start..... boleh tak... ntah lahh aku pun tak tau nak comment apa bab bab ni... memang banyak yang aku gi kalau recording nye mesti tak tepati masa... ntah lahh... then konsert ni dimulakan dengan celoteh si NANA and REZA.... sebelum menjemput Kumpulan Nidji untuk beraksi.... hehehehhe

Performance dorang memang aku suka.. memang cara.... tak rugi mai... beratur lama lama... tunggu berjam jam... finally.... ko dapat gak kepuasan..... performance dorang memang superblah pada aku lahhh... ehehehehe..... tak tau korang yang lain.....

Dorang buat persembahan berapa lagu ye... aku pun tak ingat lahhhh sebab ada beberapa lagu ajhe yang aku layan... heheheheheh means aku nyanyi sekali sambil duk snap pic.... lagu like ... Heaven.... Hapus Aku.... Apa disco ntah... tak ingat..... Arti Sahabat.... dan lagu yang tengah ngetop... Biarlah... hehehehehhe

Peminat dorang ni memang ramai.... sambil lompat lompat.... ada juga beberapa kumpulan yang aku pun tak faham... layan nidji macam layan kumpulan punk ke apa.... beria.... lompat langgar langgar... dah macam kat gig dah... nak buat macam mana kan... terlalu feel kot... iake... hehehehe sajhe ajhe ambil kesempatan.... hehehehehhe

event habis around kul 10.30 macam tu... habis ajhe event... kitorang duk melepak makan kat belakang warung.... berhadapan ngan bangunan Wisma Hong Leong... hemmmma dah makan makan .... then gerak balik.....

So aku pun hantar aleng ke rumah... then terus balik ... sampai ajhe aku terus flat dan tido... hehehehhee gitulahh citernya show NIDJI yang aku layan... memang aku puas hati.... Loly nanti kalau ada pas percuma band Indo.... lagi jangan lupa offer kat aku... heheheheh

layanz....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin