Khamis, 30 Januari 2014

Katarsis by Anastasia Aemilia

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal novel yang aku baru jer usai membacanya ... hemmmm untuk kali ni nyer novel bertajuk Katarsis hasil penulisan Anastasia Aemilia dan diterbitkan oleh Fixi ... actually Katarsis ni merupakan novel yang pernah diterbitkan di Indonesia ... kira diterbitkan semula dalam bahasa melayu .. ala ala novel Suami dan Novel Isteri lahh :D


apa yang aku lehhh katakan ... Katarsis ni tak lahhh sehebat novel Isteri dan novel Suami yang pernah diterjemahkan oleh FIXI ... serius ini pendapat aku ... kerana bagi aku jalan cerita dia banyak yang hemmmm tergantung dan tak berapa jelas ... maybe ini style penulis tu kot ... maybe ... :-/

jadinya walaupun hanya kurang dari 300 muka surat tapi aku tak dapat habiskan dalam masa yang singkat ... maybe aku lebih gemar nengok tv dari terus focus pada novel ni ... hemmmm ... jalan cerita yang tak berapa nak membuatkan ko terburu buru nak tahu apa kesudahannya ... itu pada pendapat aku lahhh ye ... untuk kalian aku tak sure ...

so ... if kalian tanya aku ... sukar untuk aku katakan citer ni best ke tak ... terpulang lahh pada korang ... hahaha apa apa pun kalau korang ingin dapat novel ni ... boleh lahhh dapatkannya di toko toko buku berhampiran ... wokkeh :)

aku mengharapkan pihak Fixi dapat lagi menterjemahkan koleksi novel S.Mara GD yang menerbitkan novel yang diterjemahkan oleh Fixi iaitu Novel Sumai dan Novel Isteri .. :P

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin