Selasa, 14 Januari 2014

Thanx 4 Tha FM #32 vs Giler FM *26*

.
memblogkan diri dengan citer FM plak ... hahah dah lama rasanya aku tak share citer pasal FM ... dan baru ni tup tup ada clix tempat aku kerja bagi aku FM ... well orang dah beri ... kita terima dengan hati terbuka ... :D 

 
FM Bukit Fraser

dah alang alang aku buat entry untuk FM ni ... aku sekalikan terus semua FM yang aku dapat dan aku beli tapi belum share lagi di sini ... hehehehe layankan jer lahh ye ... :D
 
FM Hard Rock Cafe Jakarta

FM Hard Rock Cafe
Manchester
London
Cologne
 

FM London



FM Melaka

FM Vietnam

FM Kelantan

FM Prambanan Indonesia

terima kasih pada yang memberi dan membantu untuk aku mendapatkan Fridge Magnet ni ye ... heheheheh :D

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin