Isnin, 6 Januari 2014

Only That ... Perhhhh

.
wokkeh ... sajhe jer nak sembang sembang kosong ... sajhe jer lahh nak sharing ... baru baru ni kan aku ditimpa kecelakaan ... kan .. celaka apa korang usha balik entry lama aku ... hahahha bapak malas nak mention ... :P

so bila time aku sudah settle kasi antar myboo aku tu .. so itu tauke mau lahh aku amik report dari balai ... nak dijadikan time aku buat report tu memang dorang ada mention suruh aku amik report nanti coz time aku buat report tu malam kot ... midnight ... 

so katanya report leh centralize ... leh amik kat center ... tup tup systemdown ... apakahhh ... so tak pasal pasal kena gi tempat yang aku buat report ... nak dijadikan citer bila aku terima jer report yang kena amik tu ... aku terus rasa nak mencarut ... dalam hati jer lahh karang tak pasal pasal aku kena tangkap mencarut kat balai hahahah =))

mana tak nya ... aku rasa report yang aku terima malam time aku buat report tu ngan report yang aku terima pada siang hari ... sama jer ... cuma yang siang hari ada signature pak sarjan jer ... which malam tu dia yang duk beri keputusan terhadap report aku ... :-?


serius aku naik blur ... which is mana bagi aku ... benda tu leh settle on the spot ... tapi ntahlahhh maybe kena ikut office hour juga katanya ... tu yang kena take time ... dah lahh tak leh amik kat center ... hemmmm ...:(

nak dijadikan citer bila aku sampai bengkel tauke bengkel boleh tanya aku ... mana report keputusan ... dammed ... depa tak bagi plak aku report keputusan ... aduhhhh ... aku just cakap depa bagi report tu jer yang bagi aku sama je ngan report aku bagi awal awal kat tauke tu ...

nasib lahh tauke tu kata dia boleh settlekan ... mean nanti apa apa dia yang deal ngan depa tu ... tu lahhh bila aku duk pikir pikir balik ... sebenarnya benda ni simple jer ... tapi sajhe jer nak serabutkan orang kan ... nak marah tak lehhh ... tak pasal pasal telan jerlahhhh ... hanya boleh luahkan apa yang terbeku tu kat FB kat sini ... itupun bukannya ada apa apa effect pun ... hahaha tul tak ... hemmm ntahlahhhh :|

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin