Ahad, 19 Januari 2014

Deco Deco Umah Part 2

.
memblogkan diri lagi ... kali ni nak citer pasal deco deco lagi ... well sebab masih ada lagi benda belum settle so ... aktiviti deco deco diteruskan dihujung minggu ... dan baru baru ni .. task utama aku ialah kena settle kan cermin orang umah aku dulu ... so ayokkk kita mendrillkan diri ... :P




selain cermin orang umah aku tu ... aku turut settle kan aku nyer board Fridge Magnet setelah difikir fikir mana nak diletak akhirnya kitorang decide letak kat lorong ke bilik ... hemmm dan yang bestnya aku lehhh settlekan board FM aku ni dulu baru sibuk dengan cermin wife aku tu ... hahahaha :)

hemmm kalau citer pasal cermin wife aku ni ... perhhh mencabar juga nak tepek satu persatu kat dinding ni ... tapi memang serius lahh bukan nak cakap apa ... aku buat ni memang tak perfect ... ada gak yang tak kena pada line dia ... hahahah tapi oklahh janji masih under control ... dan akhirnya alhamdulillah settle tugas menepek cermin dan board fm aku ... :D




hemmmmm bila dah tetepek kat dinding 2 benda ala ni ... tetiba aku terpikir ... ehhh aku ke yang buat benda ni ... hahahah cam tak caye plak ... hehehehe bila nengok koleksi FM aku ni plak ... dah rasa macam gallery plak dibuatnya ... hahahaha :P

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin